با جدول پرافتخارترین مربیان ایران؛

سروش رفیعی و حمایت کنایه‌آمیز از یحیی!/ عکس

سروش رفیعی با انتشار یک استوری حمایت خود را از سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد.

سروش رفیعی و حمایت کنایه‌آمیز از یحیی!/ عکس

 ساعاتی بعد از ادامه مشاجره لفظی یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام که به میکسدزون ورزشگاه آزادی هم کشیده شد و البته سکوت بازیکنان باتجربه پرسپولیس را به دنبال داشت، سروش رفیعی به شکلی کنایه‌آمیز از سرمربی خود حمایت کرد.

سروش در واکنشی غیرمستقیم به این نظر نکونام که یحیی را در حد خود ندانسته بود، تصویری از جدول پرافتخارترین سرمربیان فوتبال ایران را منتشر کرد که از نظر تعداد جام، یحیی را در صدر خود دارد.

نکته مهم اینکه بر اساس تعداد جام قهرمانی امیر قلعه‌نویی، برانکو ایوانکوویچ، علی پروین، زنده یاد منصور پورحیدری و علی دایی در رتبه‌های بعدی هستند و همین غیبت جواد نکونام شاید تندترین واکنش از سوی سروش رفیعی باشد.

البته سروش که همواره از حواشی به دور بوده این استوری را هم بدون شرح منتشر کرده اما به هر حال برداشت موردنظر او را به همراه داشته است.

باتوجه به اینکه یحیی در آخرین اظهارنظر اعلام کرد که پاسخی به جواد نکونام نخواهد داد، باید دید که مشاجره لفظی بین این دو در همین جا به پایان می‌رسد یا خیر.

dtz0qha5

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    5

    این جام ها متعلق به داوران و بابا مسعود است نه گل محمدی ،،،
    مثل همیشه تیمها در بازیهای رو در روی پرسپولیس پیروز میشوند ولی به تیم داوری می‌بازند

    نظرات شما -
    • رضا لهرابیان
      0

      بگو هر چه دل تنگت میخواهد..
      در زمین فوتبال حریف بازی شناور یحیی میدونید که نمیشید و حالا روش بازاری و هوچی گری و نفی همه چیز را انتخاب کرده اید باز مثل این چندسال. و امسالم که شروعش از هیعت مدیره تون بود و بعد با افراد مختلف مثلا میخواید یحیی را بزنید (غافل از اینکه یحییی وقتی یه کم انگیزه داشته باشه بلاهای جدیدتری هر سال به سرتون میاره مردیه که سپاهان از الان برای فصل بعدش روی یحیی حساب کرده و میدونه تنها برای قهرمانی باید تیمش فوتبال بازی کنه و نه بازی سکته ای جواتی و فرهاتی).ما میدونیم که میخواین با این روش بالاخره قهرمان تغییر کنه حتی براتونم مهم نیس خودتون قهرمان بشید هر تیمی حریف ماست شما دکلش میشید و پرچمش به دست میگرند هواداراتون، آخه چقدر یه حرفی سنتی در جهان اینقدر باید آچ مز بشه که ما کردیم و باز رکوردی دیگر از رکوردها زدیم. اونوقت معلومه که بیرو میاد پرسپولیس کمتر از مبلغ استقلال میبنده با این همه موفقیت و فالورهای زیادش که کلی امتیاز وپول گیرش میاد اونوقت
      بیاد اونجا که هم فالوراش کمتر بشن و هم هر روز فقط بشینن دور هم به جای فوتبال چرت و پرت بگن.
      همین امسال داوریها در بازی آلومینیوم و گسترش و ملوان و حتی تیم استقلال اهواز به نفعتون بوده و با این روش دارید بیشتر از سالهای گذشته امتیاز میگیرید شمایی که همیشه در سود بردن از داوری و همینطور در خرج گزاف پول اول ایران هستید و نمیدانم چرا ما که هی قهرمان میشیم آنوقت سال بعدش بودجه فشاریها بیشتر میشه.
      هنوز تبعات قهرمانی پاک! !با خرج یک میلیاردی( ببین چه سقفی داشتین زمان آجرلو که هرچی دارید الکی کم میکنید هنوز بالای سقفید) و هزار خرابکاری به خاطر اون قهرمانی زورکی که یادم افتاد چه قدر فرهاد مقدستون زور زد سر داورها و چه سرهایی که نبریدید از گل گهر و سپاهان و... اونم با یه نمایش فوتبال بزن زیرش یه جام از پرسپولیس بی انگیزه جامدار گرفتید که فصل بعد آمدیم و کل جامها را تریپل کردیم کاری که چندبار کردیم در تاریخ اما دریغ از حتی یه دبل از شما.
      این کارهاتون باعث میشه
      که حتی خوتون به خودتون دروغ بگید یه مثال اینکه وقتی که حاج فتلتون اومد باشگاه استقلال برای جا باز کردن در دل شما و سوار بر همین موجهای شما اولین چیزی که گفت این بود که دیگه وزیر قبلی رفته و کار پرسپولیس تمامه( پرسپولیس همون سال فتل تریپل کرد) وفتل از توهمات شما سواستفاده کرد وشما غافل از اینکه ایشون اومده برای اینکه که چکهای قدیم خودشو برای بار چندم از حساب باشگاه برداشت کنه و حتی بودجه ای که داده بودن بهش برای استراماچونی (درسال بعدش دوباره برای تسویه با استرا بودجه دادن بهتون احتمالا جایزه خراب کاری بودجه اول بوده ) جاهای دیگه هزینه کرد و از آسیا هم حذفتون کرد.
      الانم که جواد که پارسال کارهاشو دیدید و بقیه اونایی که کارنابلد هستن دارن سو استفاده میکنن از این قضیه و اینجاست که سرتون کلاه میره حتی استراماچونی و ساپینتو هم یه جورایی کلاه سرتون گذاشتن.
      استقلال تیم پر افتخار در ایران و آسیا را دارید خراب میکنید یه زمانی هم خوتون قهرمان میشید مثل ما و پشت سرهم البته اینم میدونم که ۱۰ سال سخت داشتید و حق دارید .
      ولی اگه مثلا قرار باشه همه بیاییم و هر روز خدا به جای فوتبال خوب بازی کردن توهم بازی و مسابقه کی احمق تره را بازی کنیم اونجا هم ما که پرطرفدارترین آسیا هستیم باز قهرمان میشیم متاسفانه. و من خواستم یه بار جوابی بدم به شماها که یه وقتی فکر نکنید ما چیزی نمیگیم دلیلش اینه که حرفهای شما را قبول داریم معمولا وقتی یه تیم جامدار هست آرامش دارن هواداراش تا مدتی و احتمالش کمتره گول بخورن و وارد این بازی بد بشن.

  • ناشناس
    3

    امسال هم داوران عزیز از اول لیگ استارت کار را زدند ، از ذوب اهن گرفته تا این اخر که صنعت نفت بود 2امتیاز و2امتیاز دوتا 3امتیاز مبارکت باشه یحیی جون اینهم چشم روشنی داوران به شما

  • ناشناس
    1

    فقط یه لن..گی میتونه به سوپرجامهای اسنپی بدون برگزاری مسابقه اویزون بشه و بهشون افتخار کنه
    7 تا قهرمانی امیرخان تو چشتون

  • ناشناس
    3

    بزن اون دست قشنگه رو واسه آقا یحیی امپراطور، چه فشاری میخورن کییییییییییسه کشا با دیدن این تصویر
    سکته نکنین،بد جور می سوزین،پماد بدم خدمتتون
    اگه لازمه؟🤩😍😉😬😘😁

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اون جام هاش فقط بدردتومیخوره خیلی ذوق کردی میگم بااسنپ برات بفرستن

  • ناشناس
    1

    من کاری به نکونام ندارم خودش میدونه باگلمحمدی ولی همه عالم وآدم شاهدبودن حتی اونی که فوتبال وقوانینش روبلدنیست داورهاچه جوری برای پرسپولیس پنالتی الکی میگرفتن چه خطاهای الکی گرفتن بخداتیم های شهرستانی گناه دارن اینقدرحقشون روپایمال نکنیدبالانگاه کنیدیه خدایی هم هستا

    نظرات شما -
    • رضا لهرابیان
      1

      اشتباهات داوری همیشه بوده و هست حتی با VAR که دیدیم همه ، داوریها در حد لیگ هم میتونیم بگیم نیست ولی مگه همین فینال حذفی نبود که چه پنالتی واضحی که هیچ کارشناسی در موردش شک نداشت برامون نگرفت و نزیک بود دو جام به کل از دست بره . من فکر میکنم و نظرم اینه که خطاهای به نفع ما از شما بیشتر نبوده اکثر اوقات به خاطر اینکا معمولا دست پشت پرده یا دولت دخالت گر در فوتبال اگه وجود داشته باشه که شما میگید اون میخواد تیمی که قهرمان نشده جام ببره که مردمش ناراضی نشن ازشون ولی خوب فوتبال پرسپولیس قویتر از بهانه هاش بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها