بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین

هت تریک ضیغمی نژاد در طلا با رکوردشکنی/ ایزدیار به مدال برنز پاراشنای ۱۰۰ متر آزاد رسید

در پایان روز سوم رقابت‌های پاراشنا دو نماینده ایران به آب زدند که سینا ضیغمی نژاد به مدال طلا رسید و شاهین ایزدیار برنزی شد.

هت تریک ضیغمی نژاد در طلا با رکوردشکنی/ ایزدیار به مدال برنز پاراشنای ۱۰۰ متر آزاد رسید

روز سوم پاراشنا در ورزشگاه المپیک هانگژو استارت خورد و در مرحله فینال ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S10 دو شناگر کشورمان به آب زدند.

در این رقابت سینا ضیغمی نژاد با زمان ۵۶ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه در رده اول ایستاد و مدال طلا را کسب کرد.

شاهین ایزدیار هم با زمان ۵۷ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت و مدال برنز را بدست آورد.

ضیغمی نژاد موفق شد با بالاترین ثبت زمان، رکورد بازی های آسیایی را بشکند و به نام خود ثبت کند.

وی پیش از این دو مدال طلای دیگر آورده بود و موفق به کسب سومین طلا شد.

محمدیان: مدالم را به مادر شهید غلامی تقدیم می‌کنم

ملی پوش پارادوومیدانی ایران گفت: مدال خود را به مادر شهید غلامی تقدیم می کنم چون مدیون خون شهدا هستیم.

سجاد محمدیان پس از کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی گفت: شرمنده مردم شدم چون رکورددار  و قهرمان آسیا بودم اما در زانوی پای راستم آسیب دیدگی داشتم و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت نکردم و صاحب مدال نقره شدم.

وی با بیان این مطلب که از رکوردش راضی نیست، ادامه داد: از رکورد راضی نیستم و شرمنده مردم و مربی ام شدم چون اگر آسیب دیدگی نداشتم می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.

ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان ادامه داد: من با رکورد ۱۵ متر و ۲۷ سانتیمتر رکورددار آسیا هستم اما متاسفانه امروز نشد و ازبکستان بر سکوی نخست قرار گرفت.

وی افزود: مردم ما طلا هستند و لیاقت طلا را دارند ولی من متاسفانه نتوانستم طلایی شوم و واقعا شرمنده مردم هستم. قبلا با این رقیبم مسابقه داده‌ام. در دو دوره قبلی رکورددار آسیا و نفر اول بودم اما در این دوره متاسفانه نتوانستم به رکورد ایده‌آلم برسم.

محمدیان درخصوص برنامه آینده خود اظهار کرد: بعد از این مسابقات سخت تمرین می کنیم و آسیب دیدگی ام را مداوا می کنم تا عملکرد خوبی در مسابقات پارا جهانی و پارالمپیک داشته باشم.

وی مدالش را به مادر شهید غلامی تقدیم کرد و ادامه داد: مدال را قول دادم به مادر شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی تقدیم کنم چون مدیون خون شهدا هستیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها