لیگ یک/ رقابت در بالای جدول جذاب شد

شاگردان مهدی رجب‌ زاده موفق به کسب پیروزی در رقابت نزدیک با شهرداری آستارا شدند.

لیگ یک/ رقابت در بالای جدول جذاب شد

در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری آستارا از ساعت 16 امروز در ورزشگاه حافظیه مقابل هم قرار گرفتند.

علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمد امیدی‌فرد، آرام عباسی، داوود رجبی، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار و ابوالفضل بابایی 11 بازیکن آغاز کننده بازی برای فجر سپاسی شیراز بودند که با نظر مهدی رجب زاده از ابتدا مقابل شهرداری آستارا به میدان رفتند.

یوسف بهزادی، علی مغنمیان، امیر سام نصیری، شاهین ملکی، امیررضا افسرده، محمد محمدزاده، رضا صدری، فرشید پاداش، سهیل پوربخش، حسین پورامینی و مجید تاجیک نیز با نظر وحید بیاتلو در ترکیب اولیه شهرداری آستارا در دیدار خارج از خانه برابر فجر سپاسی شیراز حضور داشتند.

شاگردان وحید بیاتلو که در دو هفته گذشته درخشان کار کرده و دو پیروزی پیاپی مقابل خوشه طلایی ساوه و شهرداری گیلان داشتند، در مسابقه امروز هم نمایش خوبی در مقابل دیدگان تماشاگران شیرازی ارائه دادند و توانستند در دقیقه 23 روی پرتاب اوت از سمت راست زمین، در شلوغی محوطه جریمه توسط فرشید پاداش به گل اول بازی دست پیدا کنند و در نیمه نخست به برتری یک بر صفر برابر فجر سپاسی برسند.

1923578

در نیمه دوم که فجری‌ها نمایش بهتری داشتند، توانستند در دقیقه 62 روی یک پاس بلند به پشت مدافعان شهرداری آستارا و ضربه تمام کننده و زمینی داوود رجبی به گل تساوی برسند و امیدهایشان برای رسیدن به برد خانگی را زنده نگه دارند.

بازیکنان فجر سپاسی که نمی‌خواستند در خانه امتیاز از دست بدهند، نمایش هجومی خود را ادامه دادند و توانستند در دقیقه 78 با شوت تماشایی علی نجفی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه به گل دوم برسند.

تلاش شاگردان وحید بیاتلو در ادامه مسابقه برای زدن گل تساوی در شیراز ثمری نداشت تا در نهایت فجر شهید سپاسی به پیروزی دو بر یک در این بازی سخت دست پیدا کند و با 15 امتیاز موقتا در جایگاه سوم جدول لیگ دسته اول قرار بگیرد که البته در صورت برتری خیبر در بازی امروز، آنها به رده چهارم می‌روند و البته فاصله یک امتیازی خود با سایپا صدرنشین را حفظ می‌کنند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها