نکونام: پس از اینکه گل زدیم با بی‌میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم/ داور در نیمه اول ۲ اشتباه تأثیرگذار داشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت، تیمش در دیدار مقابل مس رفسنجان پس از گلزنی در نیمه دوم با بی‌میلی موقعیت‌ها را از دست داده است.

نکونام: پس از اینکه گل زدیم با بی‌میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم/ داور در نیمه اول ۲ اشتباه تأثیرگذار داشت

جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم، هوادارانی که پس از مدت‌ها آنها را می‌دیدیم. فکر می‌کنم حدود شش هفته بود که بازی نداشتیم و برخی بازیکنان ما در تیم ملی و اردوی تیم فوتبال امید حضور داشتند. ما با ترکیب ناقص تمرین کردیم و ثمره‌اش را آخر بازی دیدیم که بازیکنان خسته بودند. ما فقط بازی دوستانه داشتیم.

بیشتر بخوانید: استقلال با گل «مسی» صدرنشین لیگ شد

پس از اینکه گل زدیم با بی‌میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم

وی در ادامه افزود: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم پس از اینکه گل زدیم با بی‌میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم تا آخر بازی تحت فشار قرار بگیریم. می‌دانستیم حریف فشار می‌آورد تا به گل برسد، ولی خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. اینکه توانستیم در شهری که میهمان بودیم، سه امتیاز بگیریم، خیلی برای ما مهم بود. امیدوارم در تعطیلات بعدی شرایط طوری باشد که با بازیکنان‌مان تمرین کرده و آماده شروع دوباره لیگ باشیم.

فوتبال با هوادار قشنگ است و مردم باید از دیدن بازی لذت ببرند

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به حواشی قبل از بازی بحث‌هایی که در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه مطرح شد، گفت: فوتبال با هوادار قشنگ است. وقتی تیمی با هوادارانش می‌تواند تیم حریف را تحت فشار قرار دهد، چرا بازی با تماشاگر برگزار نشود؟ فوتبال برای مردم است و باید از دیدن بازی لذت ببرند.

داور در نیمه اول 2 اشتباه تأثیرگذار داشت

نکونام در مورد داوری حسن اکرمی یادآور شد: اکرمی در نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد، اما در نیمه اول دو اشتباه داشت که برای ما تأثیرگذار بود. یکی از صحنه‌ها چه بیرون و چه داخل محوطه جریمه بوده باشد، خطا برای استقلال بود. در صحنه بعدی، خطا روی سعید مهری را دوباره دیدم و باید بازیکن حریف اخراج می‌شد. این دو اشتباه در روند بازی تأثیرگذار بود، اما داور در نیمه دوم فوق‌العاده قضاوت کرد. در نیمه اول اشتباه داور باعث عصبی شدن ما شده بود. ما از صحنه دور بودیم، ولی او نزدیک به صحنه بود. قضاوت اکرمی در نیمه اول ضعیف بود، ولی نیمه دوم خوب بود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها