انتقاد علی پروین از استقبال رونالدو

سرمربی سابق پرسپولیس با انتقاد از بازیکنان این تیم گفت: آنقدر استقبال از رونالدو را بزرگ و به آن توجه کردند که بازیکنان فوتبال بازی کردن را فراموش کردند و هیچکدام از اندازه خودشان نبودند.

انتقاد علی پروین از استقبال رونالدو

علی پروین در مورد اتفاقات دیدار پرسپولیس و النصر گفت: رونالدو بازیکن بزرگی است اما ما نباید به استقبال او می رفتیم چرا که او یک بازیکن است اما اگر مدیرعامل بود باید می رفتیم. صبح همان روز به آقای درویش که رفیق ماست گفتیم نرو. به من گفت شما هم بیا که قبول نکردم.

علی پروین ادامه داد: انقدر استقبال از رونالدو را بزرگ کردند که فوتبال پرسپولیس افتضاح شد. همه بازیکنان در زمین راه رفتند و هیچکدام در اندازه خودشان نبودند. تا به حال ندیده بودم که بازیکنان پرسپولیس تا این حد خراب باشند.

وی در مورد این که برخی عنوان کرده اند که بد بودن پرسپولیس به دلیل کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه آزادی بوده است گفت: اینها همه بهانه است. چمن آزادی برای تیم النصر هم بود. پس چرا آنها پیروز شدند؟

علی پروین با انتقاد از شیوه بازی پرسپولیس و عملکردی که بازیکنان در این دیدار داشتند گفت: از این بازی پرسپولیس تعجب کردم. واقعا مفت باختند و سه امتیاز را به حریف دادند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ترک
    3

    یک تعدادی در ایران هستند بدون فکر دنبال گله می روند وخودشان را بی ارزش می کنند وتحریک کننده هم خود دولت است

  • بز
    1

    در روستای ما حدودا 500 تا گوسفند است یه زنگوله به گردن یکی از بز ها می بندیم اون هرجا بره گوسفند های دیگه کور کورانه از آن تبعیت کرده وبه دنبال آن می دوند .

  • ناشناس
    0

    این اش نذری بهم زن از کجا پیداش شد

  • ناشناس
    0

    جالب بود؛ از منظر حرفه ورزشی وارد شده اما از جهت فرهنگی، صحنه خیلی ننگی برای ایرانیا بود. سالها دل طلب جام جم از ما می کرد آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها