ستاره پرسپولیس زیر تیغ!

شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند.

ستاره پرسپولیس زیر تیغ!

بعد از شروع ناامیدکننده در لیگ برتر، در مصاف با فولاد نیمکت‌نشین شد تا یحیی به این نکته برسد که تیمش بدون او بهتر و روانتر بازی می‌کند. در اتفاقی قابل پیش‌بینی زاهدی مقابل النصر هم نیمکت‌نشین بود اما بعد از دقیقه 5 با مصدویت ترابی به میدان رفت.
زاهدی در حالی خیلی زود به ترکیب این بازی رسید که از چندین روز قبل می‌دانست که در ترکیب اصلی نخواهد بود. به همین خاطر وقتی در شروع مسابقه به سمت نیمکت می‌رفت آخرین نفر بود که با لباس گرم، استوک‌هایش را در کیف مخصوص روی شانه انداخته بود و تا حدودی هم بی‌خیال به نظر می‌رسید.
همین ذهنیت باعث شده بود او برای حضور در این مسابقه بزرگ به لحاظ ذهنی آماده نباشد. از طرفی فشاری که از ابتدای فصل روی او وجود دارد باعث شد تا دوباره با کمبود اعتماد به‌نفس نمایش ضعیفی ارائه کند. زاهدی در یک موقعیت ایده‌آل و در معدود موقعیت‌های پرسپولیس وقتی بازی بدون گل بود، می‌توانست از پرتاب اوت غافلگیر کننده امیری یک گل بسازد اما نه به عمری کات بک داد نه خودش به سمت دروازه شلیک کرد. او در یک ارسال کرنر هم می‌توانست با ضربه سر دروازه حریف را باز کند اما به جای درست توپ ضربه نزد.
زاهدی در کارهای ترکیبی و فرار به سمت دروازه حریف هم عاجز بود تا بعد از پایان بازی بشدت مورد انتقاد رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس قرار بگیرد و بیشتر از هر کسی در تیمش زیر تیغ باشد.
اما اتفاقی که باعث شد شماره 20 سرخ‌ها بیشتر انتقاد بشنود و تحت فشار قرار بگیرد، تقاضای عجیبش برای دریافت پیراهن رونالدو در پایان بازی بود که البته بی‌نتیجه ماند. هواداران پرسپولیس انتظار داشتند بعد از این باخت تلخ، زاهدی که چهره‌ای ناموفق داشت و در لحظات پایانی تعویض هم شد مثل بقیه بازیکنان غمگین و در خودش باشد اما او بی‌خیال شکست دنبال پیراهن رونالدو رفت و با این حرکت هواداران پرسپولیس و حتی پیشکسوتان این تیم را عصبانی کرد تا در مصاحبه‌ها و فضای مجازی آماج انتقادها شود.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها