کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

«دادمرز» از رسیدن به فینال بازماند/ ویدئو

ملی‌پوش وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی به فینال رقابت‌های این رشته در مسابقات قهرمانی جهان نرسید.

«دادمرز» از رسیدن به فینال بازماند/ ویدئو

مسابقات چهار وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان آغاز شده است. در روز نخست این پیکارها پویا دادمرز در وزن ۵۵، محمدعلی گرایی در ۷۷، علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم، نمایندگان ایران به‌شمار می‌روند.

در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۳۰ سهمیه المپیک تقسیم خواهد شد و پنج نفر برتر اوزان المپیکی جواز حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب خواهند کرد.

در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۵ کیلوگرم، پویا دادمرز با شکست برابر حریفی از جمهوری آذربایجان از صعود به فینال بازماند. دادمرز در این مرحله برابر عزیزلی قهرمان جهان با نتیجه سه بر دو شکست خورد و نتوانست به فینال این دوره از رقابت‌ها گام بگذارد. دادمرز شامگاه فردا برای کسب نشان برنز و سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به روی تشک خواهد رفت.

پویا دادمرز نماینده ایران در وزن ۵۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حریفی از صربستان رفت و در یک رقابت یکطرفه موفق شد این حریف را با نتیجه هشت بر صفر شکست دهد. سابولس لوسونس نماینده کشور صربستان در کمتر از سه دقیقه نتیجه را به دادمرز واگذار کرد. دادمرز با این برد به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید و برابر آدِم بوراک از ترکیه که عنوان قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

حجم ویدیو: 6.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها