فشار روی قلعه‌نویی برای انصراف؛

بازیکن جنجالی پرسپولیس اولین خط خورده «انضباطی» تیم ملی فوتبال

بازیکنی که در دیدار فینال «کافا» با رفتاری ناپسند به اعتبار فوتبال ایران و تیم ملی لطمه زد، با تصمیم امیر قلعه‌نویی به اردوی پیش رو دعوت نخواهد شد تا اولین خط خورده انضباطی این تیم باشد.

بازیکن جنجالی پرسپولیس اولین خط خورده «انضباطی» تیم ملی فوتبال

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد پس از پایان بازی‌های امشب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران را اعلام کند.

او در حالی تصمیم به اعلام لیست نهایی ملی‌پوشان برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا را دارد که روز سه شنبه درباره انتخاب نفرات به خبرنگاران گفت: در اردوی جدید ممکن است نفراتی حضور داشته باشند که در اردوی قبلی نبودند. تعدادی بازیکنان هم شایستگی داشتند در اردوی قبلی باشند اما بنا بر دلایلی حضور نداشتند. در مرحله جدید هم شاید برخی بازیکنان به خاطر مسائل انضباطی نباشند.

وی ادامه داد: علاوه بر مسائل فنی به مسائل اخلاقی و انضباطی در داخل زمین هم خیلی توجه داریم. در بازی با ژاپن در جام ملت‌ها ۳ بر صفر باختیم در صورتی که بازی نزدیک بود. به جای اینکه به بازی فکر کنند به سمت داور رفتند و همین باعث شد گل بخوریم.

قلعه نویی در حالی مثال بازی با ژاپن را زد که خودش روی نیمکت تیم ملی نبود و کارلوس کی روش هدایت این تیم را در جام ملت‌های ۲۰۱۹ بر عهده داشت. با این حال او با بازگشت به اتفاقی که در دیدار با ژاپن رخ داد برای ملی پوشان خط و نشان کشیده است.

این در حالی است که در بازگشت به نیمکت تیم ملی که همزمان با تورنمنت کافا شده بود، محمدحسین کنعانی زادگان با رفتاری زشت و ناپسند پس از اخراج در دیدار فینال برابر ازبکستان، صحنه های ناخوشایندی را در ورزشگاه خلق کرد.

هر چند پس از آن بازی سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال واکنشی به رفتار زشت و ناشایست این ملی پوش نداشتند، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد امیر قلعه نویی قصد دارد برای تنبیه کنعانی زادگان، او را به تیم ملی دعوت نکند.

این تصمیم درست در حالی اتخاذ شده است که برخی نزدیکان سرمربی تیم ملی از وی خواسته اند این بازیکن را مورد بخشش قرار دهد اما امیر قلعه نویی فعلا نرمشی در این مورد نداشته و قصد دارد بازیکن خاطی را از فهرست جدید تیم ملی کنار بگذارد. البته ممکن است در تعاملی که بین قلعه نویی و فدراسیون فوتبال وجود دارد اتفاقات دیگری در این مورد رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در شرایطی تصمیم به برخورد انضباطی با مدافع پرسپولیس گرفته که وی در زمان حضور کی روش نیز حاشیه هایی را برای تیم ملی و اتوبوس آن ایجاد کرده بود اما با برخورد جدی مواجه نشد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    انضباطی فقط هم یا کارهای دیگرش هم ملاک است. من باشم این یکی را اصلا بازی نمی دهم

  • امیرکبیر
    0

    سیستمی که نه فرهنگ دارد ونه اخلاق بازخورد همین است، خواه سیاسی باشی خواه ورزشکار، فقط بیا وبگو من انقلابیم ومدافع نظام.....اشاره به خاوریهاوطوسیها واین آخری باجناقها!!!!! انقلابی باش هرچه خواهی باش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها