آخرین هشدار نکونام و هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ ترکیب استقلال و سپاهان

سرمربی و مربی استقلال دقایقی قبل از شروع بازی به شاگردان خود هشدار مهمی دادند.

آخرین هشدار نکونام و هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ ترکیب استقلال و سپاهان

حساسیت بازی با سپاهان فوق العاده بالا بود و با توجه به حضور انبوه تماشاگران کاملاً می‌شد حدس زد که بازی این تیم برابر استقلال اصلاً بی‌حاشیه نباشد.

در همین خصوص سرمربی و یکی از مربیان استقلال پیش از اینکه مسابقه آغاز شود هشدار بسیار مهمی به تمام بازیکنان خود دادند. جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب به استقلالی‌ها قبل از ورود به میدان و آغاز مسابقه تاکید کردند از ابتدای کار تا انتهای بازی اصلاً توجهی به اتفاقاتی که روی سکوها رخ می‌دهد و شعارهایی که مطرح می‌شود، نداشته باشند و تمام تمرکز خود را فقط به داخل مستطیل سبز معطوف کنند.

این دو مربی تاکید داشتند اگر بازیکنان استقلال تصور کنند که پنبه داخل گوش خود گذاشته‌اند و به هیاهوی استادیوم و تشویق شدن سپاهان کاری نداشته باشند، حتماً شانس موفقیت استقلال افزایش پیدا می‌کند و می‌توانند با دست پر اصفهان را به مقصد تهران ترک کنند.

ترکیب استقلال و سپاهان؛ سورپرایز نکونام برای مورایس

ترکیب استقلال و سپاهان؛ سورپرایز نکونام برای مورایس

ترکیب اصلی استقلال و سپاهان دربازی هفته سوم اعلام شد.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

سیدحسین حسینی،ایمان سلیمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، ابولفضل جلالی ، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و کوین یامگا، ترکیب اصلی آبی‌های تهران را در این بازی تشکیل می‌دهند.

به نظر می‌رسد استقلال با سیستم 3-5-2 وارد مسابقه خواهد شد.

همچنین پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو، 11 مرد اصلی ژوزه مورایس در این مسابقه هستند.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بجای هشدار دادن تاکتیک و روش بازی جدید را به بازیکنان یاد آوری کن مگه بازیکنان سرباز هستن و مگه پادگان است که هشدار و تذکر میدین تاکتیک اگه بلدی یاد بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها