پرسپولیس - ذوب‌آهن بدون حضور تماشاگر

دیدار تیم‌های پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

پرسپولیس - ذوب‌آهن بدون حضور تماشاگر

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن است و این دیدار همانند دیدار قبلی پرسپولیس در تهران، بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

در همین رابطه یک مقام مطلع به ایسنا گفت: تا اطلاع ثانوی مصوبه شورای تامین استان تهران مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن بازی‌های لیگ برتر در تهران پا برجاست. این موضوع فقط مربوط به ورزشگاه آزادی نیست و شامل ورزشگاه دستگردی هم می‌شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    از وقتی فیفا گفته یا زن هارو راه میدین یا امتیاز ازتون میگیرم همین بساط راه انداختن فک کردن مردم خرن تا کی میخواهید این رفتارو ادامه بدین برای اینکه زن هارو راه ندین کلا بدون تماشاچی کنین تا کی مگه بانوان چه هیزم تری به شما مسولین فروختن که تو همه عرصه ها باید بزنید تو سرشون کشور های مسلمان که حجاب ازاد دارن با تصویر به ما نشون دادن که بی حجابی فحشا نمیاره اگه می اورد الان ترکیه اینطوری نبود اگه وجود زن ها تو استادیوم مشکل داشت کشور های دیگه هم که مسلمانن باید این مشکلاتو داشته باشن ولی همینطور که میبینید ندارن.

  • ناشناس
    0

    چقدر بد! بازی بدون تماشاگر هیجان و لطفی ندارد!

  • ناشناس
    0

    این مشکل ورود زنان به ورزشگاه ها از اون دست مسائلی است که هیچ راه حلی برایش وجود ندارد و دولت مثل چی توش گیر کرده نه راه پس داره نه راه پیش. عجز دولت را به راحتی می توان نظاره کرد

  • ناشناس
    0

    ايميل فيفا و اي اف سى را كسى داره بزاره اينجا؟

    نظرات شما -
    • ایمیل
      0

      فیفا
      media@fifa.org

      ای اف سی
      media@the-afc.com

    • نگران نباش
      0

      من یه متن طوفانی نوشتم توی گوگل به انگلیسی ترجمش کردم و فرستاپم‌واسه جفتشون و خواستار تنبیه شدید فذراسیون‌و تاج شدم:)
      نوشتم اولا که اصلا راه نمیدن بانوان رو و اگر هم راه بدن زنها رو گلچین میکنن و نمیذارن همه وارد ورزشگاه بشن،نوشتم کاری کنید با فدراسیون ما که دیگه جرات نکنن خلاف دستور فیفا و مخفیانه کاری انجام بدن😂😂😂😂

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها