خداحافظی عجیب هری کین: بیایید واتس‌اپ بچه‌ها

هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، برای خداحافظی با هم‌بازی‌های سابقش در تاتنهام از گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم استفاده کرد تا دور از چشم رسانه‌ها با آنها خداحافظی کند.

خداحافظی عجیب هری کین: بیایید واتس‌اپ بچه‌ها

ماجرای طولانی انتقال تابستانی هری کین بالاخره روز شنبه این هفته به ایستگاه پایانی رسید و او با قراردادی 130 میلیون یورویی رسما به بایرن مونیخ پیوست.

آخرین مراحل مذاکرات بین هری کین و تاتنهام با بایرن مونیخ با چنان سرعتی سپری شد که ستاره انگلیسی حتی فرصت این را پیدا نکرد که شخصا و از نزدیک با هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی کند.

1909237

سایت اتلتیک در گزارشی اعلام کرد مهاجم 30ساله انگلیسی برای خداحافظی با بازیکنان تاتنهام از گروه واتس‌آپی استفاده کرد که در طول فصل گذشته از طرف بازیکنان این تیم مورد استفاده قرار می‌گرفت.

هری کین روز جمعه درحالیکه سوار بر یک جت اختصاصی از لندن به سمت مونیخ حرکت می‌کرد تا پای قراردادش با این باشگاه را امضا کند در گروه واتس‌اپی بازیکنان تاتنهام با تک تک آنها خداحافظی کرد.

1909236

هری کین دوست ندارد رابطه‌اش با هواداران تاتنهام را کاملا خراب کند. رسانه‌ها در انگلیس می‌گویند کاپیتان سابق تاتنهام در هفته‌های آینده قصد دارد به شهر لندن برگردد و با حضور در مقر تاتنهام با کادر فنی و بازیکنان دیداری تازه کرده و رو در رو با آنها خداحافظی کند. تاتنهام تیمی است که هری کین 19 سال پیراهن آن را به تن کرده بود و این روزها برای اولین بار در زندگی‌اش پیراهنی به جز پیراهن تاتنهام را به تن کرده است.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها