«مهدی رحمتی» محروم شد/ بیرانوند به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی در اقدامی فوری سرمربی تیم فوتبال نساجی و بازیکن پیکان را محروم و علیرضا بیرانوند را به این کمیته احضار کرد.

«مهدی رحمتی» محروم شد/ بیرانوند به کمیته انضباطی احضار شد

با اعلام چهارشنبه شب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی و به جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

همچنین این کمیته در خصوص سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال مازندران ابلاغیه‌ای صادر و اعلام کرد که سرمربی تیم نساجی به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار مقابل پیکان و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه با صدور دستور موقت از همراهی تیم خود محروم شد. وی ۴۸ ساعت فرصت دارد از اتهام انتسابی دفاع کند.

همچنین با اعلام کمیته انضباطی، منصور باقری بازیکن تیم پیکان به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار مقابل نساجی و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه با صدور دستور موقت از همراهی تیم خود محروم شد. وی ۴۸ ساعت فرصت دارد از اتهام انتسابی دفاع کند.

پیش از این نیز کمیته انضباطی مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک را به دلیل اظهاراتش علیه داور مسابقه پس از بازی مقابل پرسپولیس با صدور دستور موقت از همراهی تیم خود محروم کرد.(بیشتر بخوانید)

 

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها