مدیرعامل باشگاه تراکتور:

در هفته اول از تمام بازیکنان‌ استفاده می‌کنیم/ شجاعی با نظر خمس از تراکتور رفت

مدیرعامل باشگاه تراکتور گرفت: در بازی آینده همه بازیکنان ما در زمین می‌روند و همه صحبت‌های سازمان لیگ در مورد عدم صدور کارت‌های ما اشتباه است.

 در هفته اول از تمام بازیکنان‌ استفاده می‌کنیم/ شجاعی با نظر خمس از تراکتور رفت

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص جدایی علی شجاعی از تراکتور اظهار داشت: شجاعی یک بازیکن بزرگی است و آمد و رفتنش با نظر پاکو خمس بود. وقتی به تیم آمد به نظر آمادگی لازم را نداشت اما به نظرم او بازیکن بزرگی است و حتما موفق می‌شود زیرا بازیکنی که بزرگ باشد هیچگاه بدون تیم‌نمی‌ماند.

وی در مورد بیانیه سازمان لیگ فوتبال عنوان کرد: متاسفانه سازمان لیگ به اشتباه یک بیانیه روی سایت خودش قرار داد بدون آنکه هیچ توضیحی بخواهد. ما ۱۲ مرداد با سپاهان بازی داشتیم و باید به اصفهان می‌رفتیم به‌ همین دلیل تمام قراردادها را ۷ مرداد تحویل دادیم و تمام بدهی‌ها را تصویه کردیم اما اعلام کردند که کارگروه باید همه چیز را چک کنند و به یکباره همه چیز چند روز تعطیل شد ولی روز شنبه که برای چک کردن همه چیز آمدند تا کارت را صادر کنند. روز جمعه فیفا پنجره ما را بسته است؛ حالا مشکل ما چیست؟گ

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: تاریخ ثبت‌نام مهم است که کارت ما را صادر کنند که ما همه چیز را در سایت سازمان لیگ ثبت کردیم اما جمعه هفته بعد پنجره ما بسته شد. نباید قرارداد ما را می‌بستند و کارت ما را صادر می‌کردند و حالا که این اتفاق افتاده، این حرف‌ها را زده‌اند؟ وقتی آی‌تی‌سی‌ها از طرف فیفا صادر شده و قراردادها نیز صادر شده، چرا کارت‌های ما صادر نشده است؟ در بازی آینده همه بازیکنان ما در زمین می‌روند و همه صحبت‌های سازمان لیگ در مورد عدم صدور کارت‌های ما اشتباه است.

نصیرزاده عنوان کرد: فردا سه شنبه پنجره ما باز می شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها