پایان اعتصاب استقلالی‌ها با حضور یک بازیگر معروف/ بازگشت به تمرینات با وعده‌ای برای سه‌شنبه!

باشگاه استقلال پیرامون بازگشت بازیکنان این تیم به تمرینات گروهی بیانیه‌ای را صادر کرد.

پایان اعتصاب استقلالی‌ها با حضور یک بازیگر معروف/ بازگشت به تمرینات با وعده‌ای برای سه‌شنبه!

بازیکنان تیم فوتبال استقلال به‌دلیل عدم برآورده‌شدن مطالباتشان که عموما مسائل مالی را شامل می‌شد، طی روزهای اخیر دست به اعتصاب زده و از تمرین خودداری کردند.

به گزارش ایرنا، در همین راستا، باشگاه استقلال در بیانیه‌ای ضمن اشاره به پایان اعتصاب آبی‌ها نوشت که از امروز بازیکنان این تیم دوباره به تمرینات گروهی بازخواهند گشت و علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال حداکثر تا روز سه‌شنبه هفته آینده بخشی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

در متن بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و قبول عزاداری‌های ملت ایران، به اطلاع هواداران فهیم باشگاه استقلال می رساند انشالله تمرینات گروهی تیم از امروز دوباره از سر گرفته خواهد شد تا برای اولین بازی فصل در روز جمعه آینده مقابل صنعت نفت آبادان آماده باشیم. علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد مشکلات بچه ها را درک می کند و از آن اطلاع دارد. فداکاری و صبوری بازیکنان استقلال قابل تقدیر است. با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه، انشالله تا روز سه شنبه هفته آینده بخشی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت می شود تا قدری از مشکلات بچه ها کاسته شود.

همچنین سعی و همت مدیرعامل باشگاه و اعضای محترم هیات مدیره نیز بر این است که در فصل جدید پرداخت ها به روز شود. از هواداران عزیز استقلال نیز بابت همراهی و همدلی با مجموعه تیم و باشگاه قدردانی می‌شود.

پایان اعتصاب استقلالی‌ها با حضور یک بازیگر معروف

بازیکنان استقلال پس از چند روز اعتصاب، امروز در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.پایان اعتصاب استقلالی‌ها با حضور یک بازیگر معروف

به گزارش "ورزش سه"، عدم دریافت مطالبات فصل قبل و مشکلات مالی شدید آبی‌ها باعث شد تا بازیکنان این تیم در روزهای گذشته حاضر به برگزاری تمرینات نباشند. استقلالی‌ها چند روزی را دست به اعتصاب زدند تا اینکه رسانه رسمی این باشگاه از پایان تحصن اعضای تیم خبر داد.

پس از وعده‌های جدید مدیریت باشگاه مبنی بر حل مشکلات، پرداخت بدهی‌ها، عقد قرارداد با اسپانسر بزرگ و...، بازیکنان استقلال عصر امروز جمعه و در فاصله یک هفته تا آغاز لیگ بیست و سوم، در کمپ حجازی حضور پیدا کرده و تمرین خود را برگزار کردند.

در این جلسه نکونام و کادرفنی تمرین‌های معمول تیم نظیر حفظ توپ، ضربه به چارچوب و ... را برای بازیکنان در نظر گرفتند و در نهایت آن‌ها دقایقی نیز فوتبال درون تیمی بازی کردند.

تمرین امروز شاگردان نکونام یک میهمان هنرمند و ویژه داشت. بهرام افشاری هنرمند استقلالی و محبوب که در کمپ حجازی حاضر شد و با پوشیدن پیراهن استقلال دقایقی را در کنار بازیکنان تمرین کرد.

استقلال در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود. هنوز مکان برگزاری این دیدار نامشخص است.

این خبر بروز رسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اسی
    0

    به قول شاعر: هزار وعده خوبان،بکی وفا نکند! بیچاره بازیکنان اسدقلال، همشون رو سر کار گذاشتن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها