مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

خرید بازیکن در بازار مثل ساندویچ با نان اضافه می‌ماند/ از ۳ بازیکن عراقی خود تا پایان هفته رونمایی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مدیربرنامه یک بازیکن گفت که اگر او را می‌خواهید باید ۲ بازیکن دیگر هم جذب کنید.

خرید بازیکن در بازار مثل ساندویچ با نان اضافه می‌ماند/ از ۳ بازیکن عراقی خود تا پایان هفته رونمایی می‌کنیم

محمد حسین رحمانی  درباره اینکه دلالان به سراغ این تیم هم رفته است، گفت: خریدن بازیکن در این مارکت مثل ساندویچ و نان اضافه و نوشابه است. ما در پست مدافع مشکل داشتیم که مدیربرنامه آن بازیکن گفت که اگر او را می‌خواهید باید ۲ بازیکن دیگر هم جذب کنید در صورتی که نیاز ما نبودند و ما گفتیم که این بازیکنان را نمی‌خواهیم.  عصر همان روز این ۳ بازیکن به یک باشگاه دیگر رفتند و هواداران به ما می‌گفتند که چرا یار نمی‌گیرید.

او ادامه داد: اگر بخواهیم یار بگیریم فقط آن بازیکن را می‌خواهیم و آن ۲ بازیکن به کارمان نمی‌آید و در آن پست بازیکن داریم. این موضوع باعث شد که من ۲ بار به همراه تیم فنی باشگاه به عراق برویم و یکسری بازیکن مدنظر داشته باشیم که بنا بر نزدیکی بازار  فوتبال، شرایط آب و هوایی، اقلیمی، قومی و مذهبی که ما با عراق داریم. وضعیت امکاناتی ما در آبادان با عراق همخوانی دارد. ما فکر کردیم که بهترین بازاری که بتوانیم از درونش بازیکن استخراج کنیم کشور عراق است. امیدوارم تا پایان هفته انتقال ۳ بازیکن خوب عراقی را به صنعت نفت رونمایی کنیم.

رحمانی گفت: مدیربرنامه‌ها می‌آیند و خیلی پیشنهاد می‌کنند، اما من و ویسی فوتبالی هستیم و رصد می‌کنیم که آن بازیکن همخوان نیست با پولی که از ما می‌خواهند. مدیرنامه‌ها یک موقع از باشگاه پول می‌گیرند و یک موقع از بازیکن پول دریافت می‌کنند و بستگی به توافقشان دارد. اگر بازیکن بی کیفیت باشد خیلی از او پول می‌گیرند.

او درباره اینکه مالیات به عهده باشگاه است یا بازیکن، گفت: مالیات برعهده قرارداد بازیکنان است و آن‌ها برخی از مواقع در پیش شرط‌ها می‌گذارند.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان درباره ماجرای چاقوکشی در تمرینات این تیم به کجا انجامید، گفت: این موضوع تمام شد. آن بازیکن در رده‌های پایه فوتبال ما بوده  و در واقع اکنون سرباز است و آرزوی موفقیت برایش می‌کنیم و کمکش هم می‌کنیم در ادامه مسیر موفق باشد. صددرصد مسئله‌ای بوده که تعامل شده است و دیگر درباره اش حرف نزنیم بهتر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها