مهدی فنونی زاده، پیشکسوت استقلال:

می‌خواهند نکونام را برکنار کنند!/ زور بابایی به نکونام نمی‌رسد

پیشکسوت استقلال گفت که می‌خواهند نکونام را از سرمربی گری برکنار کنند!

می‌خواهند نکونام را برکنار کنند!/ زور بابایی به نکونام نمی‌رسد

مهدی فنونی زاده گفت: تجمعات اخیر به خاطر بابایی بود و تلاش بر این است که نکونام را برکنار کنند تا نوروزخانی را به باشگاه بیاورند، ولی ما و هواداران از نکونام حمایت کردیم تا در باشگاه بماند. در این وضعیت خود نکونام هم بلاتکلیف است.

پیشکسوت استقلال افزود: شاید بابایی قدرت تخریب تیم را داشته باشد، اما در حال حاضر زورش به نکونام نمی‌رسد، چون هواداران پشت نکونام هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر باشگاه پول ندارد که بازیکن بگیرد و این وضعیت در شان استقلال نیست. دیروز چک مهرداد محمدی برگشت خورد و مثل اینکه در قرارداد قید شده که اگر چک برگشت بخورد حق فسخ دارد و مشخص نیست چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد.

فنونی زاده سپس اظهار داشت: هر فصل هنگام نقل و انتقالات، به تیم استقلال مانند بچه های سر راهی نگاه می‌کنند و هی بهانه های مختلف برای آبی‌ها رقم می‌خورد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    باشگاه های دولتی ِ همیشه بدهکار با بودجه هزار میلیاردی/ این پول را به مردم وام بدهید. حداقل چند ماه بعد بر می گردانند/ خدایا تو که می بینی این دزدی اشکار رو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا می داند برای یک وام چقدر این بازنشسته های بیچاره و حیران خفت می کشند و ان موقع این طور بودجه بیت المال سالیان سال جلو چشم مردم به نام باشگاه دولتی غارت می شود/ من که راضی نیستم خدایا. ان کسانی که بانی این امر هستند دیدار من با شما سر پل صراط

  • ناشناس
    5

    نکونام درحد اندازه استقلال نیست بهتره از الان به فکر مربی باکلاس دیگری بود وگرنه در وسط لیگ برا استقلال مشکل ایجاد میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها