سرمربی آینده تیم ملی والیبال کیست؟

با اعلام رئیس فدراسیون والیبال بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال به کار خود ادامه خواهد داد.

سرمربی آینده تیم ملی والیبال کیست؟

محمدرضا داورزنی در آینده کادر فنی تیم ملی والیبال صحبت کرد و از ماندن بهروز عطایی خبر داد و اینکه کادرفنی تیم ملی با حضور مربیان و دستیاران درجه یک تقویت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال درمورد احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی گفت: همه می‌دانیم که الان وقت تغییر کادرفنی نیست. سعی می‌کنیم مدلی همچون ژاپن و آمریکا را پیاده کنیم. ضمن اینکه در این مسیر باید از مربیان داخلی هم حمایت شود. بجای اینکه چند مربی درجه ۲ و ۳ بیاوریم، گزینه‌ای را انتخاب خواهیم کرد که بتواند به تیم ملی کمک کند.

تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ عملکرد خوبی نداشته و اکنون پس از ۱۲ بازی آمار ۱۰ باخت و ۲ برد را ثبت کرده است. ایران اکنون بالاتر از بلغارستان و چین در رده چهاردهم قرار دارد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    1

    فعلا بهترین گزینه آقای عطایی هست

  • shahram
    0

    خدا وکیلی خوب نتیجه گرفته اول دوم گروهشونه .
    آخ ببخشید شرمنده جدول رو سر و ته گرفته بودم!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    آقای داور زنی شما که معتقد بودی چنین سیستمی یعنی استفاده از یک مربی سرشناش بعنوان کمک سرمربی تیم ملی مانند فیلیپ بلین در ژاپن یا تبم ملی امریکا در ایران جواب نمیدهد؟!

  • ناشناس
    1

    آقای داورزنی بیش از این روی اعصاب هواداران والیبال راه نروید و هر چه سریعتر بهروز عطایی را برکنار نموده و یک سرمربی خارجی طراز اول در سطح جهان را که با والیبال ایران آشنایی داشته باشد جایگزین او کنید! بهترین دستیاران خارجی را هم برای بهروز عطایی استخدام کنید او ره به جایی نخواهد برد!

  • بهمن
    0

    اقای داورزنی عامل حال روز والیبال ما شما هستید
    شما فکر می کنید که والیبال فقط متعلق به شما هستش و شما از هم بیشتر می فهمید
    شما از والیبال فقط مسافرت های خارجی اونو فقط بلد هستید
    من یه سوال دارم دستاورد شما تو همراهی تیم ملی بجز هزینه اضافی برای تیم چه هستش
    حالا وقتش پس از اخراج چندین مربی تیم ملی یکی شما رو اخراج کنه چون با بودن شما ما همین طور خواهیم بود

  • ناشناس
    0

    با این برنامه و اصرار بر نگهداری سرمربی ایرانی که دانش روز و استعداد مربی گری تیم های درحد جهانی را ندارد ، والیبال ایران حداقل ده سال عقب می افتد و کشورهای درجه 2 و 3 جای مارا به راحتی می گیرند

  • ناشناس
    0

    مردم دربیشترمواقع درست تشخیص می دهنداکثریت کامنتهاعطایی راسرمربی ناموفق حال حاضر تیم ملی می داننددرمورد. کولاکویچ هم فدراسیون برخلاف نظر مردم اصرارکردونتیجه آن شد حالا هم همان است عطایی به احتمال قریب به یقین موفق نخواهدشد به غیرازمسائلذقنی در کادراعزامی نشان ازبین نظمی وجود داشت این تیم های ملی برای ملت است نه برای مسئولین پرمدعا

  • بیخیال بابا
    0

    مگه آقای بهروز عطایی را او سر مربی کرده که الان بخواهد او را برکنار کند ؟؟!! در ضمن هر چیزی که باعث شادی واقعی جوانان و مردم بشود ، در ایران ممنوع است ،،،،!!!!

  • اسی
    1

    جالبه که برعکس نظر اکثریت مردم، میخان عطایی رو نگه دارن!! جالبه، یعنی نظر مردم هیچ ارزشی نداره، رای اکثریت =کشک!!

  • ناشناس
    0

    در اولین فرصت یک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی بگذارید تا ....

  • ناشناس
    0

    ببینید دوستان قرار نیست هیچ کدوم از تیم های ملی ما توی مسابقات جهانی مدال بگیرن چون اصلا هدف مدال آوری نیست. هدف اینه که وقتی دوربین رسانه ها عکس نیمکتو نشون میده یه ایرانی سرمربی تیم باشه و همین برای ما کافیه چون طبق قاعده فقهی، کافر بر مسلمان نباید ولایت داشته باشه و در نتیجه جایز نیست که یه مربی کافر خارجی شرابخوار رو بزاریم بالای سر بچه ها. حالا اگه این موضوع به قیمت آخر شدن و تحقیر شدن در همه مسابقات هم باشه بازم کوچکترین اشکالی نداره. ورزشکارا و بعضی از مردم هم اگر ناراضی ان میتونن مهاجرت کنن. به سلامت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها