سوال بزرگ یحیی؛ همه گزینه‌های جانشینی بیرانوند در پرسپولیس

با احتمال جدایی بیرانوند، حالا یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب جانشین احتمالی گلر باتجربه خود است.

سوال بزرگ یحیی؛ همه گزینه‌های جانشینی بیرانوند در پرسپولیس

شروین رمضانی- با گذشت 3 روز از بحران بیرو برای پرسپولیسی‌ها، حالا کم‌کم باید قرمزپوشان به فکر جذب آلترناتیوی برای دروازه خود باشند. در شرایطی که پرسپولیس با بازگشت بیرانوند موفق شد در فصل فوتبالی 1401-1402 به هر 3 جام فوتبال ایران دست یابد، حالا سوال بزرگ برای هواداران سرخ‌های تهران این است که آیا بدون بیرو هم کسب موفقیت ممکن است؟

گلرهای استقلال در لباس پرسپولیس؟

یحیی گزینه برای دروازه تیمش زیاد دارد. از حسین حسینی، گلر سابق استقلال که حالا با آمدن نکونام تبدیل به مازاد شده تا محسن فروزان که می‌داند دیگر در گل گهر جایی ندارد.

هر دو گلر سابقه بازی در استقلال و کری‌های سنگین برای پرسپولیسی‌ها را دارند، اما در زمانه‌ای که به قول وکیل بیرانوند دیگر تعصب و غیرت معنایی ندارد و پول حرف اول را می‌زند، بعید نیست حسینی و فروزان هم قرمزپوش شوند؛ البته اگر یحیی گل‌محمدی بخواهد.

از حقیقی تا بچه عقاب!

دو گزینه محتمل‌تر اما سنگربانان پرسپولیسی فوتبال ایران هستند. اولی علیرضا حقیقی است که با نساجی 2 سال قبل به قهرمانی حذفی هم رسید و سابقه حضور در جام جهانی 2014 را هم در کارنامه دارد.

سرخپوشان با حقیقی خاطرات بدی هم ندارند، او نخستین باری که درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت در اولین حرکتش پنالتی علی دایی را مهار کرد و پرسپولیسِ مصطفی دنیزلی را از باخت مقابل سایپا نجات داد.

حقیقی گرچه فراز و نشیب زیاد داشته، اما گلر بدی نیست و تجربه‌اش در کنار مدافعان خوبی مثل پورعلی گنجی و گولیسیانی به درد یحیی خواهدخورد.

جذاب ترین گزینه اما امیر عابدزاده است، فرزند عقاب سابق پرسپولیسی‌ها. احمدرضا اتفاقا شب گذشته یک استوری هم در اینستاگرامش گذاشت و برای پیوستن پسرش که در تمام این سال‌ها در اروپا بازی کرده، به پرسپولیس سیگنال قدرتمندی هم داد.

حالا یحیی مانده و یک حق انتخاب بزرگ؛ جانشین بیرانوند کیست؟

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    9

    امیر عابدزاده از همه بهتره مثل بیراوند پولکی نیس

  • ناشناس
    11

    حقیقی

  • ناشناس
    3

    هیچ گزینه داخلی شایسته ایستادن در درون دروازه پرسپولیس به عنوان دروازه بان اول نیست! یحیی گل محمدی باید به دنبال گزینه خارجی شایسته برای دروازه پرسپولیس باشد!

  • حسینی
    5

    حسینی بیاد پرسپولیس انگیزه وحشتناک بالایی داره و موفق میشه
    هر دروازه بانی بیاد پرسپولیس ره صدساله رو یک شبه میره
    حتی فروزان

  • ناشناس
    4

    حسینی از همشون بهتره نقطه ضعفهای آبی رو خوب میدونه

  • ناشناس
    1

    بابا ولمون کنید چپ میرید راست میرید بالا میرید پایین میاید همه جا خبر این یارو رو میزارید. اون میخواد ثروت اندوزی کنه به ما چه مربوطه. برند طرفداراش سیاه بپوشند تو ورزشگاه ها هم فحش و ناسزا و کتک بخورند.

  • 1

    به جهنم که داره میره به من چه آخه

  • 1

    واقعا اینقدر خبر نیست صبح تا شب این دیلاق شده خبر برای شما

  • محمدعلی جعفری کهخا
    1

    درود بر ملت اریایی وقتی امیر عابدزاده را داریم دیگر سراغ افراد دیگر چرا برویم اونم کیسه کشی که دریک بازی توپی را که بادست گرفته وبا پا درون گل میفرستد تا کیسه ببرد وراه اهن سقوط کند امیر عابد زاده بهترین انتخاب است

  • محمد گلکار
    0

    سلام علیکم.

    به قدری ایشان را بزرگ نمایی میکنید که خودش هم باورش شود یک ستاره خاص فوتبال است..
    بیش از حد بزرگ نمایی نکنید.

  • ناشناس
    0

    این ھمہ پول میگیرندفوتبالیستھااگرایتام ومحسنین ھمین قدرپول بہ ھمہ آنھامیرسیدھمہ ازفقرنجات پیدامیکردندمنکہ فوتبال نگاہ نکردم این پول مملکت درجایی خداراضیست خرج کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها