پیشنهاد بیرانوند به پرسپولیس: نصف استقلال بدهید، می‌مانم!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند.

پیشنهاد بیرانوند به پرسپولیس: نصف استقلال بدهید، می‌مانم!

بعد از اینکه علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یک‌طرفه فسخ کرد، مسئولان باشگاه استقلال که پیشنهادی ۹۵ میلیارد تومانی برای دو سال به او داده بودند، مذاکرات با این بازیکن را جدی‌تر پیگیری کردند تا او را به خدمت بگیرند اما به نظر می‌رسد تمایل بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس باعث شده این مذاکرات فعلا بی‌نتیجه بماند.

درباره مباحث پیرامون علیرضا بیرانوند، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که دیشب (دوشنبه) حسین شهریاری، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که با بیرانوند از گذشته دوست و رفیق بوده است، به منزل او رفت و برای ماندن این دروازه‌بان در پرسپولیس مذاکراتی با او انجام داد.

بیشتر بخوانید: ۲ باشگاه داخلی دیگر رقمی بیشتر از استقلال پیشنهاد دادند/ در پرسپولیس گفتند ما بیرانوند را نمی‌خواستیم!

شرط بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس

در این جلسه بیرانوند می‌گوید که علاقه دارد در پرسپولیس بماند اما ابتدا این باشگاه باید مطالبات او مربوط به فصل گذشته را تسویه کند و از طرف دیگر نیمی از پیشنهاد باشگاه استقلال به عنوان دستمزد دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود. 

با توجه به پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به این دروازه‌بان برای دو فصل، به نظر بیرانوند حاضر شده با مبلغ کمتر از سوی پرسپولیس قید پیشنهاد استقلال را بزند، با شرط آنکه حداقل باشگاه پرسپولیس به اندازه نیمی از پیشنهاد مالی استقلال یعنی حدود ۵۰ میلیارد تومان برای دو فصل آینده با بیرانوند قرارداد ببندد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • ناشناس
    0

    "پیشنهاد بیرانوند به پرسپولیس: نصف استقلال بدهید، می‌مانم!"!!!
    مگر ایشان با تیمش قرارداد 3 ساله ندارد که هنوز 2 سالش مانده؟!گیریم که هنوز مبالغی از قراردادش را نگرفته باشد(خیلی از بازیکنان تیم به مراتب دریافتی کمتری داشته اند)؟اینجا ایران است و همیشه این بدهی به بازیکنان و مربیان وجود داشته البته به غلط! حالا ایشان می خواهد پول بیشتری نسبت به قراردادش بگیرد؟!بحث زحمت که باشد همه بازیکنان و ارکان تیم زحمت می کشند و اگر غیر از این بود که فوتبال را با یک بازیکن برگزار می کردند!اینطوری که دیگر سنگ رو سنگ بند نمی شود!درست این است که ببینند قانون چه می گوید

  • ناشناس
    1

    احمق هرکی طرفدار این پولبریتی
    هاست

  • ناشناس
    8

    هر بازیکن یا عضوی از کادر فنی که می خواهد پیراهن دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را بر تن کند باید بدون هیچگونه پیش شرطی قرارداد سفید امضاء کند و تعیین دستمزد خود را بر اساس بودجه و امکانات مالی باشگاه به مدیرعامل باشگاه محول کند!

  • ناشناس
    12

    قطعا استقلال جای امثال این نیست

  • ستاره سرخ
    3

    این کارو کردی قیمت خودت رو بالا ببری این طوری اشتباه است

  • مهدی
    4

    من استقلالی هستم قطعا مکتب بزرگ تاج با حًور نامدارتنی چون ناصر خان حجاری جایگاه افراد تازه به دوران رسیده ای مثل این یارو نیست.

  • ناشناس
    0

    بازار گرمی میکنه واقعا مدیریت استقلال ... تشریف داره که وارد بازی بیرانوند شده آخرش کل پولش رو میگیره برمیگرده پرسپولیس ببینید کی گفتم

  • ناشناس
    1

    سوزش 😂

  • Bamini58
    0

    این موضوع هیچ اهمیتی برام نداشت.

  • هوادار استقلال
    2

    والا ما استقلالیا راضی به حضورش نیستیم، اولویت استقلال باید حفظ دروازه بان آینده داری مثل حسینی باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جواد نکونام، سید حسین حسینی را نخواسته است!

  • امین
    0

    قابل توجه عاشاقان و طرفداران دو آتیشه تیم های فوتبالی
    این جماعت پووووووووووووول دوس دارن فقط پوووووووول
    حالا بخاطرشون خودتونو زمین بکوبید و سکته بزنید
    ماشینای شاسی بلند و ویلاهای لاکچری هدف اصلی اینهاست

  • ناشناس
    0

    اینکه برای دو فصل 50 میلیارد خواسته ، با این کیفیتی که داره و با توجه به اینکه پست دروازه بانی بسیار مهمه ، ایرادی نداره ، اما استفاده از اسم استقلال برای درخواست این رقم کار درستی نیست ، ایکاش بدون بازار گرمی با نام استقلال ، درخواستشو مطرح میکرد

  • ناشناس
    4

    ای برو. تازه به دوران رسیده گدا
    باشگاه پرسپولیس مگه مثل اون کیسه ها هسته که این همه پول واسه تو داشته باشد

  • ع
    2

    ۶۰درصد سهم قهرمانی پرسپولیس مربوط به بیرانوند است لذا حقش باید داده بشه ضمنا بیرانوند جزءپرسپولیس در تیمهای داخلی بازی نمیکنه.

  • ناشناس
    4

    عشق پولی بدرد نمی خورد‌. پرسپولیس بازیکن عاشق و متعصب و جان برکف می خواهد. این باشگاه پرطرفدار باید قید بازیکن پول پرست را بزند. حتی اگر چند سال قهرمان نشود.
    تا الان فکر می کردم باشگاه و مدیر عامل پرسپولیس تنها مقصر قضیه هستند. اما مشخص شد بیرانوند می خواهد بازارگرمی کند و نرخ خود را بالا ببرد. او باید بداند که پرسپولیس سهنم بزرگی در رشد وی داشته است. بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس برای هر بازیکنی آرزو و افتخار است.
    در هر صورت، باشگاه پرسپولیس بایستی داستان بیرانوند را تمام شده بداند و او را فراموش کند.

  • ناشناس
    0

    یا رب روا مدار که گدا معتبر شود

  • بازنشسته حدالاقل بگیر
    0

    آقای بیراوند پهلوان باش!!!! دستگیر مستمندان باش مثل پهلوان تختی،پهلوان دایی ووو

  • فتح الله احمدیان
    0

    مگر چکارمیکنه که ادعای ۵۰ میلیارد تومن برا دوتا۶ماه که بره تودروازه وایسه میکنه،
    تف به مملکتی که اینقدربی سروته هست که کاروتلاش وزحمت وابتکار توش ارزشی نداره،
    فوق تخصص ترین رشته ها همچین درآمدهائی ندارن که یک بچه بیسواد مدعی هست....

  • علی
    0

    خوشبحالشون چه درآمد خوبی دارند ، ما مردم عادی یه روز کار نکنیم فرداش مشکل میخوریم

  • ناشناس
    0

    پول چاپ کنید بهش بدید . راست میگه کی مفتی کار می کند شما میلیونها میلیون و جندین هزار همت پول چاپ کردید این هم روش . سه هزار میلیارد تومان شده پول یک موتور این اقتدار و بزرگی ملت است که سال 57 وعده داد شد 3000000000000

  • ناشناس
    0

    پول ملت ومردم بین تیمها ندین.؟ زحمت ملت به تیمها ندین 🙏🙏

  • ناشناس
    0

    واقعا حیف این پولهایی که برای این فوتبال و فوتبالیستها خرج میشه.آخرشم تو جام جهانی هیچ هیچ حرفی برای گفتن ندارن.کاش بیخیال فوتبال بشه دولت و به درد مردم برسه.مگه چی هستن اینا که انقد پول نجومی میگیرن .اونوقت یه کارگر باغیرت و کارمند شریف با این همه سختی کار و دوندگی به هیچ جا نمیرسن تو این مملکت بی در و پیکر .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها