حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال:

ماجراهای روز تمرین با برنامه ریزی بود و به زودی در مورد آن صحبت می‌کنم/ ممنوع الکاری عارف غلامی صحت ندارد

سرپرست باشگاه استقلال نسبت به حواشی اولین تمرین این تیم در فصل جدید، واکنش نشان داد.

ماجراهای روز تمرین با برنامه ریزی بود و به زودی در مورد آن صحبت می‌کنم/ ممنوع الکاری عارف غلامی صحت ندارد

در اولین روز تمرین استقلال به دلیل حضور برخی افراد معلوم الحال، اتفاقات تلخی افتاد که باعث شد حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال مورد انتقادات شدید قرار بگیرد.

کریمی در خصوص حضور این ماجراها گفت: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.

بیشتر بخوانید: صدای آمریکا، BBC و اینترنشنال اصرار دارند بگویند حجت کریمی از اعضای سپاه است

وی افزود: در تمرین دیروز از دو هوادار عزیزمان توسط جواد نکونام دلجویی شد که کار بسیار زیبا و پسندیده‌ای بود. من هم بابت این اتفاقات متاسفم اما این ماجرا با برنامه ریزی بود و به زودی در مورد آن صحبت می‌کنم. این فرد سال‌های قبل نیز در تمرین استقلال حاضر شده بود و آن روز هم به همراه دیگر لیدرها کنار زمین بود. وقتی کسی سمت من می‌آید و سلام‌وعلیک می‌کند من هم باید جواب بدهم. در آن لحظه چکار باید می‌کردم؟ حتی این فرد به من توصیه کرد که بازیکن خوب بگیریم و تیم قوی ببندیم!

وی افزود: حتی پس از اوج گرفتن شعارها، به خاطر کم شدن تنش‌ و حاشیه تصمیم گرفتم سریعا به رختکن بروم. راهی را شروع کرده‌ام و می‌دانم چه سختی‌هایی در این راه وجود دارد. می‌دانم بدترین حرف‌ها و توهین‌ها را می‌شنوم اما با کمک خدا از هیچ تلاشی برای شادی هواداران استقلال دریغ نمی‌کنم.

سرپرست استقلال در خصوص بنرهای نصب شده در کمپ حجازی، عنوان کرد: من درجریان این بنرها نبودم و حتی هنگام ورود به کمپ هم آن‌ها را ندیدم. بعدا از طریق فیلم و عکس‌ها متوجه بنرها شدم. ظاهرا کارکنان کمپ خواستند به ما محبت کنند. همانطور که علی امیری هم گفته بود؛ همان بهتر که این بنرها پاره شد!

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شایعات ممنوع الکاری عارف غلامی، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. قرارداد غلامی تمام شده و در لیست سرمربی هم نیست. می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد. مشکلی برای فعالیتش وجود ندارد ‌و می‌تواند به هرتیمی که می‌خواهد برود. برای او در ادامه مسیرش آرزوی موفقیت داریم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها