همکاری صورتی‌ها و «مارول» در تولید پیراهنی خاص برای لیونل مسی

باشگاه اینترمیامی آمریکا پس از نشاندن امضای فوق ستاره تیم ملی آرژانتین پای قرارداد، از همکاری با شرکت «مارول کامیکس» برای تولید یک پیراهن خاص برای کاپیتان آلبی سلسته خبر داد.

همکاری صورتی‌ها و «مارول» در تولید پیراهنی خاص برای لیونل مسی

پیوستن لیونل مسی به تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا همچنان سوژه داغ محافل فوتبالی است و در تازه‌ترین حواشی مرتبط با حضور مسی در لیگ برتر آمریکا، باشگاه مستقر در فلوریدا از همکاری با شرکت مطرح «مارول کامیکس» که در حوزه انتشار کتاب‌های کامیک فعالیت می‌کند، برای تولید پیراهنی خاص برای مسی خبر داده است.

اینترمیامی در پستی توییتری خبر همکاری با مارول و آدیداس، شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی و زمان ورود آن به بازار را اعلام کرده است. (تابستان سال جاری)

اینترمیامی با کسب تنها ۱۵ امتیاز از ۵۱ امتیاز ممکن، در حال حاضر آخرین تیم کنفرانس شرق محسوب می‌شود. صورتی‌ها در جمع ۲۹ باشگاه لیگ برتر آمریکا، تنها از دو تیم لس‌آنجلس گلکسی (۱۴ امتیاز) و کلورادو رپیدز (۱۳ امتیاز) بالاتر هستند و امیدوارند مسی همچون شخصیت‌های کتاب‌های کمیک، نقش «ابرقهرمان» را برای آن‌ها ایفا کرده و شرایط‌شان را بهبود ببخشد.

براساس اعلام منابع، اینترمیامی در نخستین حضور مسی، ۲۱ جولای (۳۰ تیر) در فورت لودردیل به مصاف تیم مشهور کروز آزول مکزیک خواهد رفت.

با اعلام این خبر، قیمت بلیت‌ها سربه‌فلک گذاشت و به تعبیر نیویورک‌پست، «از استراتوسفر عبور کرد!» به طوری که بهای ارزان‌ترین بلیت این بازی به یک‌هزار و ۶۵ دلار رسید.

گفته می‌شود آن‌دسته از هواداران دوآتشه مسی که آرزو دارند مرد آرژانتینی که به‌زعم بسیاری بزرگ‌ترین بازیکن جهان است را از فاصله‌ای نزدیک‌تر ببینند، باید مبلغ به مراتب بیشتر پرداخت کنند به طوری‌که قیمت جایگاه ویژه به بیش از ۱۰هزار دلار رسیده است.

پیش از پیوستن مسی به این تیم، قیمت بلیت بازی‌های این تیم در تارنما‌های فروش بلیت در بهترین جایگاه تنها ۴۹ دلار بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    به این میگن برند سازی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها