آغاز مذاکره جدی پرسپولیس با ستاره ای به نام سعید صادقی

سعید صادقی که فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های طلایی نقل و انتقالاتی تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اکنون اما شرایط خاصی را دنبال می‌کند.

آغاز مذاکره جدی پرسپولیس با ستاره ای به نام سعید صادقی

صادقی که فصلی رویایی را در گل گهر سیرجان دنبال کرده بود، در ادامه با پیشنهاد حضور در پرسپولیس و استقلال مواجه شد و سپاهانی‌ها نیز نیم‌نگاهی به وی داشتند تا تابستانی عجیب و پرماجرا را پشت سر بگذارد. او، اما به واسطه گفتگویی که با یحیی گل‌محمدی داشت، تا روز پایانی نیز روی حرفش ماند و بعد از سپری کردن دوران تعطیلات پای میز مذاکره با پرسپولیس نشست و در نهایت با قراردادی یکساله به جمع سرخ‌ها پیوست.

هافبک تکنیکی و بازیساز پرسپولیس درخشش در این تیم را نیز به بهترین شکل ممکن دنبال کرد و خصوصا درهفته‌های پایانی فصل به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع سرخپوشان تحت تدابیر تاکتیکی یحیی گل محمدی و کادرفنی این تیم تبدیل شد.

اتفاقی که باعث شده تا باشگاه بار دیگر تمایل به ادامه همکاری با سعید صادقی را داشته باشد و بعد از چند روز از تعطیلات پایان فصل به وی برای ادامه همکاری و مذاکره برای بررسی شرایط طرفین پیغام بفرستد. با این حال صادقی که همچنان همانند فصل گذشته دوران تعطیلی خود را پشت سر می‌گذارد، پاسخ روشنی به این موضوع نداده است و همه چیز را به مدیربرنامه‌هایش سپرده است.

موضوعی که البته صادقی واکنشی تا این لحظه به آن نداشته و سعی کرده بعد از یک فصل سخت و پرماجرا و در شرایطی که در ابتدای فصل و بعد از اینکه پاسخ رد ب پیشنهاد استقلال داده بود با برچسب "بازیکن معمولی" از سوی آن‌ها مواجه شده بود و بعد از درخشش در جمع سرخ‌ها ورق کاملا برای او برگشته، استراحت و ریکاوری را در دستور کار خود قرار دهد.

با این حال بعید به نظر می‌رسد سعید صادقی در صورت مذاکره و رو در رو شدن با مدیران این تیم به اختلاف نظر بزرگی برای تمدید قرارداد بربخورد و با توجه به محبوبیت و جایگاهی که بین هواداران این تیم به دست آورده و البته قهرمانی با این تیم و حضور در لیگ قهرمانان آسیا طرفین به نتیجه لازم برای ادامه همکاری نزدیک شوند.

موضوع مهم، اما اختلاف بزرگ بین مبلغ مدنظر باشگاه پرسپولیس و دیگر گزینه‌هاست که شاید باعث شود نه تنها او که هر بازیکن دیگری دچار وسوسه شود و شرایط متفاوتی را دنبال کند. صادقی فصل گذشته نیز برخلاف شایعات مطرح شده از جمله بازیکنانی بود که در سقف قرارداد این باشگاه قرار نگرفت و مبلغی به مراتب پایین‌تر از آنچه که حریفان به او پیشنهاد داده بودند را به واسطه گفتگویی که با گل‌محمدی داشت، به امضا رساند.

باید دید طی روز‌های آتی و با بازگشت گل محمدی از تعطیلات و بحث داغ اردویی و تمرینات این تیم، مدیران تیم چه توافقی با صادقی برای بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان و پوشیدن پیراهن ۲۱ آن خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها