قراردادی عجیب بین جورجینا و رونالدو

و رونالدو قراردادی دارند که در صورت جدایی این زوج بندهای آن فعال خواهد شد.

قراردادی عجیب بین جورجینا و رونالدو

بر اساس گزارش‌ یک رسانه اسپانیایی، جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو توافقنامه‌ای را به عنوان، قرارداد پیش از ازدواج با یکدیگر دارند که در نوع خود جالب است.

زمانی که رونالدو به همراه خانواده‌اش در ژانویه سال جاری با انتقال ۱۷۵ میلیون پوند به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی آمد، این زوج از قوانین سفت و سخت این کشور که زندگی مشترک زوج‌هایی که هنوز ازدواج نکرده‌اند، معاف شدند. اما طبق گفته TV Guia با وجود ازدواج نکردن قانونی، رودریگس که مادر ۳ فرزند رونالدو است، در صورت جدایی، حمایت مالی دریافت خواهد کرد و برای این شرایط ترتیباتی بین آنها اندیشیده شده است.

طبق این قرارداد جورجینا رودریگز در صورت جدایی از نامزدش کریستیانو رونالدو حدود ۱۰۰۰۰۰ یورو کمک هزینه ماهانه دریافت می‌کند.

گزارش شده است که این توافقنامه مالکیت خانه کریستیانو رونالدو در شهر مادرید را نیز به جورجینا واگذار می‌کند و جورجینا رودریگس نیز تا پایان عمر ماهانه ۸۵۹۰۰ پوند (۱۰۰۰۰۰ یورو) کمک هزینه دریافت خواهد کرد.

گفتنی است رونالدو در ابتدای ماه می از سوی فوربس به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی شد و درآمد سالانه او در سال جاری به بیش از ۱۰۹ میلیون پوند رسید.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بفرمایید
    حالا باز هی بگید زنان خارجی مهریه ندارند
    عده‌ای در تلاش هستند مهریه زنان ایرانی رو از بین ببرند
    کور که نیستید
    ببینید
    در تمام دنیا زن با ازدواج به حقوقی دست پیدا می‌کنه
    ببینید چطور این زن شرط و شروط برای ازدواج و همچنین جدایی گذاشته....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها