پیشنهاد ۳ برابری یک دروازه‌بان برای تمدید قرارداد/ ۳۰ میلیارد بدهید تا بمانم!

یک دروازه‌بان لیگ برتری برای عقد قرارداد دوباره با تیمش خواهان سه‌برابر شدن مبلغ قراردادش شده است.

پیشنهاد ۳ برابری یک دروازه‌بان برای تمدید قرارداد/ ۳۰ میلیارد بدهید تا بمانم!

بازار نقل‌و‌انتقالات ایران هرساله شاهد اتفاقات عجیبی است؛ از ارقام سنگین ردوبدل‌شده گرفته تا افزایش چشمگیر قراردادها یا تغییر مسیر لحظه‌آخری ستاره‌‌ها، مسائلی که باعث شده است فوتبال‌دوستان ایرانی تا حد زیادی به این اتفاقات عادت داشته باشند اما ظاهراً نقل‌و‌انتقالات پیش‌ِروی فوتبال ایران برای چندمین سال پیاپی با افزایش چندبرابری دستمزدها همراه است.

در روزهایی که حرف‌وحدیث‌های فراوانی پیرامون رقم قرارداد پیام نیازمند با باشگاه سپاهان مطرح شده است، یک دروازه‌بان مطرح دیگر خواستار رقم حدود 30میلیاردی برای یک فصل شده است.

این دروازه‌بان که عملکرد چندان فوق‌العاده‌ای نیز نداشته، فصل گذشته قراردادی نزدیک به 10 میلیارد با تیم خود داشته و اکنون خواستار افزایش سه‌برابری رقم قراردادش شده است! دروازه‌بان مورد اشاره در مذاکره با باشگاه خود مدعی شده است از یک باشگاه مطرح پیشنهاد 40میلیاردی دارد و در صورت عدم موافقت با خواسته او راهی این باشگاه خواهد شد!

در روزهایی که سازمان لیگ سقف قرارداد 250 و 300 میلیاردی را برای باشگاه‌های لیگ برتری در نظر گرفته است، افزایش رقم قراردادها اختلاف فراوانی بین باشگاه‌ها و بازیکنان به‌وجود خواهد آورد و باید دید با این شرایط عجیب چه سرنوشتی در انتظار فصل نقل‌و‌انتقالات پُرسروصدای فوتبال ایران خواهد بود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها