اقدام غیرمنتظره ساپینتو علیه استقلال در فیفا

ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال دو روز پیش از با انتشار پستی از آبی های پایتخت خداحافظی کرد و با باشگاه آپوئل قبرس قرارداد امضا کرد، ساپینتو بیانیه ای دو روز پیش منتشر کرد و از استقلالی ها خداحافظی کرد.

اقدام غیرمنتظره ساپینتو علیه استقلال در فیفا

نشریه «رکورد» پرتغال امروز در گزارشی از اقدام عملی ساپینتو برای شکایت از استقلال پرداخت و نوشت: ساپینتو درباره جدایی اش از استقلال، گفت: در باشگاه ایرانی با چالش‌هایی مواجه شدم که دیگر نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، از جمله بی‌احترامی برخی از حریفان، ۸ ماه حقوق معوقه و تصمیم‌های مشکوک داوران و کمیته انضباطی.

ساپینتو تاکید کرد پیشنهادی برای ادامه حضور در استقلال دریافت نکرده و قصد دارد برای حل این مشکل(عدم دریافت حقوق معوقه) به دادگاه(فیفا) مراجعه کند و در این زمینه، گفت: این تصمیم منعکس کننده احساس من در مورد باشگاه و هواداران نیست. این یک گام برداشته شده برای تصحیح اشتباه و اجرای عدالت است.

ساپنتو برای احقاق حقش می خواهد به دادگاه فیفا شکایت کند تا بتواند دستمزد عقب افتاده اش را از باشگاه استقلال ایران دریافت کند.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    10

    خداخیرت بده اگه دیگه توغریبه یه کاری کنی تااین داورهای خائن حروم خورایرانی دستشون روبشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      بیا باقیمانده دستمزدت را مانند دستیاران خود از سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بگیر و برو اینکه شکایت ندارد. گره ای که با دست باز می شود نباید آنرا به دندان افکند!

  • امیر
    4

    باید این مربی استقلال را به جرم جاسوسی دستگیر و روانه زندان میکردیم که دیگر هوس نکند به فیفا شکایت کند
    باید به فدراسیون فوتبال ابلاغ گردد که هر مربی خارجی که در فوتبال ایران نتیجه مطلوب نگرفت فورا بازداشت شده و به محاکم قضایی معرفی گردد تا مراحل زندان و حبس را تحمل کند تا درس عبرتی باشد برای سایر مربیان که پول بیت المال مسلمین را در فوتبال هدر ندهند

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخخخخ.امان از نادانی و بی خردی مسیولین ولایی.هزاران بار یک اشتباه رو انجام میدن ولی بازم درس نمیگیرن.فصل بعد هم دوباره دنبال مربی خارجی باشید و بازهم قرارداد دلاری و شکایت و ....

    نظرات شما -
    • کربلایی
      7

      مسئولان ولایی؟
      این قلب مریض کی میخاد هدایت بشه؟
      هرچی گنده بخاطر مسؤل خدا نشناس هست که همین شماها دنبال روی اونایید. گندکه به بار اومد میشه ولایی؟
      بکوری چشم تو ولایت تا ابد زنده است.

    • عجبا واقعا عجبا
      2

      عجب برای شما درخواست اجرا عدالت باعث ناراحتی است ، بنده خدا مگر چی خواست گفت عدالت اجرا کنید حقتان بگیرید و حق منو بدهید

  • ناشناس
    0

    باز از جیب ملت باید خسارت ندانم کاری مدیران این دو باشگاه داده بشود و البته پورسانت دلالان عزیز هم

    نظرات شما -
    • 0

      ان وقت دولت اسلامی برا پرداخت چندرغاز یارانه که به تعداد محدودی از مردم پرداخت می کند، زانوی غم به بغل گرفته و هی می نالد که ندارم.!!!!!! اما این غارت ها را به راحتی از جیب من و تو و دیگران پرداخت می کند. پس کی درس عبرت می گیرند کی کی؟؟

  • ناشناس
    0

    فردا دولت مثل یک کودک بی عقل وسط می پره و غرامت را پرداخت می کند، به جهنم به درک که فلان تیم محروم شود، باید محروم بشه تا دست دلالان رو بشه و غرامت از سوی مدیران بی سولد یا باسواد و زیرک پرداخت بشه. البته در این بین دلالان نازنین هم سهم خود را خواهند،مربیان و بازیکنان درپیتی خازجی را راهنمایی می کنند تا شکایت کنند بعد با هم بخورند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها