گولسیانی: با این شرایط فکر نمی‌کنم بتوانم در ایران ادامه دهم

مدافع پرسپولیس هم به قوانین جدید امضای قرارداد باشگاه ها معترض است.

گولسیانی: با این شرایط فکر نمی‌کنم بتوانم در ایران ادامه دهم

 

گئورگی گولسیانی در خصوص فصلی که با پرسپولیس پشت سر گذاشته بود اظهار داشت: فصل فوق العاده‌ای را سپری کردیم و از همان اوایل فصل می‌گفتم که ما آماده کسب بهترین نتایج و سپری کردن یک فصل فوق‌العاده هستیم. در طول فصل کم و کاستی‌هایی وجود داشت ولی به مرور بهتر شدیم و هر چه به پایان فصل نزدیک شدیم تیم بهتر و هماهنگ‌تری بودیم و این اواخر به اوج کار تیمی رسیدیم و فکر می‌کنم این رمز موفقیت تیم ما بود. اینکه آهسته و قدم به قدم به سمت موفقیت رفتیم.

وی در مورد برتری مقابل استقلال در فینال جام حذفی هم گفت: ما دربی قبل را هم برده بودیم و این از لحاظ روحی به ما کمک می‌کرد و با ذهنیت برنده وارد زمین شدیم. استقلال هم تیم خوبی است و آنها هم به دنبال بردن و قهرمانی بودند ولی در نهایت فکر می‌کنم تیمی پیروز زمین شد که شایستگی بیشتری داشت. فرصت‌هایی هم در طول بازی داشتیم که از دست رفتند و شاید نیاز نبود کار به وقت اضافه کشیده شود.

مدافع پرسپولیس در مورد گل دقایق پایانی استقلال هم توضیح داد: خوردن گل در آن شرایط خیلی سخت است و سخت‌تر آن است که بعدش بتوانی سریع به خودت بیایی. ما منتظر سوت پایان بازی بودیم تا جشن بگیریم و ولی اتفاقات جور دیگری رقم خورد و مهم بود که سریع بلند شویم و بازی را ادامه دهیم و از پس این کار به خوبی بر آمدیم.

گولسیانی در مورد اینکه اگر بازی به پنالتی کشیده می‌شد چه اتفاقی رخ می‌داد هم گفت: کار من پیش بینی فوتبال نیست. هر اتفاقی ممکن است در یک مسابقه رخ دهد ولی ما بازیکنان خوبی برای زدن ضربه پنالتی در اختیار داریم و گلر خوبی هم داریم که مهارت بالایی در ضربات پنالتی دارد. ما در تمرینات خودمان را آماده هر شرایطی کرده بودیم ولی خب بهتر این بود که کار به آنجا نکشد و در جریان بازی پیروز شویم.

وی در مورد قرارداد فصل دومش با پرسپولیس و تصمیمش برای سال آینده هم توضیح داد: من چند فصل خوب در ایران داشتم و اینجا راحت هستم و پرسپولیس را هم دوست دارم ولی خب شرایط به گونه‌ای شده که کار را مشکل کرده است. اگر قرار باشد طبق آنچه گفته می‌شود قرارداد ریالی و به پول ایران با ما بسته شود مشکل جدی ایجاد خواهد شد و در آن صورت نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت. فعلاً باید ببینیم چه می‌شود ولی این را بگویم که پرسپولیس و ایران را دوست دارم.

در خصوص برتری پرسپولیس مقابل استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: ما با ذهنیت برنده و روحیه بالا وارد این بازی شدیم و این همان برگ برنده ما در لیگ برتر هم بود. باور داشتیم که می‌خواهیم برویم و پیروز شویم و قهرمان شویم و به آن هم رسیدیم. در بازی‌های این چنینی که دو تیم رقابت نزدیکی دارند شرایط روحی خیلی تعیین کننده است. ما با آرامش و روحیه قوی وارد زمین شدیم و به عنوان تیم برنده از زمین خارج شدیم. فکر می‌کنم چیزی که به آن رسیدیم همان چیزی بود که استحقاقش را داشتیم و به هواداران پرسپولیس بابتش تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما تیم برتر میدان بودیم و گلی هم که در ثانیه پایانی بازی خوردیم باعث نشد از هم گسسته شویم. هرکس فوتبال بازی کرده باشد می‌داند در یک بازی سنگین در چنین سطحی خوردن گل در آن دقایق می‌تواند چه به روز یک تیم و روحیه اش بیاورد. ما آماده سوت پایان بازی و جشن قهرمانی بودیم که آن توپ وارد دروازه شد و برای همین می‌گویم کار ما در حفظ تعادل روحی و از دست ندادن انسجام در بازی خیلی ارزشمند بود. این اتفاقی بود که رقم زدیم و برای همین مستحق آن بودیم.

مدافع پرسپولیس در مورد کسب سه گانه در اولین فصل حضورش در این تیم هم گفت: فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم و از این بابت خوشحالم. بالاخره بعد از چند سال حضور در ایران به چیزی که منتظرش بودم رسیدم و این اتفاق به بهترین شکل ممکنش رخ داد و یک فصل فراموش نشدنی برایم رقم زد. من در تیم های سابقم هم چند بار تا یک قدمی قهرمانی رسیده بودم ولی در نهایت به آن دست پیدا نکردم و امسال این موضوع به بهترین شکل خودش رقم خورد.

گولسیانی در مورد دعوتش به تیم ملی گرجستان توضیح داد: یک بار دیگر چند سال قبل به تیم ملی دعوت شده بودم ولی حضورم در ایران من را از تیم ملی دور کرد. با این حال امسال در پرسپولیس باز هم به تیم ملی رسیدم و این بار می‌خواهم این پیراهن را حفظ کنم و حتی بتوانم در ترکیب اصلی بازی کنم.

وی در پایان با اشاره به تصویب قانون قرارداد ریالی برای بازیکنان در  فوتبال ایران هم توضیح داد: قرارداد سال دوم من با پرسپولیس توافقی است و با این شرایط فکر نمی‌کنم بتوانم در ایران ادامه دهم. من حضور در پرسپولیس و فوتبال ایران را دوست دارم و این را با سالها حضور در اینجا نشان دادم ولی با این شرایط بعید است بتوانم بمانم و اگر شرایط به این شکل باشد باید فکری بکنم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها