ساپینتو از استقلال جدا می شود؟

با توجه به حکم کمیته انضباطی بعید است ساپینتو در استقلال بماند.

ساپینتو از استقلال جدا می شود؟

کمیته انضباطی دیروز حکم سنگین محرومیت چهار ماهه ریکاردو ساپینتو را اعلام کرد. موضوعی که با واکنش تند استقلال همراه شد و این باشگاه بیانیه‌ای علیه کمیته انضباطی و داوران مسابقه منتشر کرد.

با وجود حمایت استقلالی‌ها از ساپینتو اما به نظر می‌رسد حکم دیروز کمیته انضباطی آخرین قطعه پازل جدایی ساپینتو بود و با این شرایط بسیار بعید است قرارداد سرمربی پرتغالی تمدید شود. اگر ساپینتو در استقلال بماند تقریبا نیم فصل اول را از دست خواهد داد که این موضوع ضربه بزرگی به آبی‌ها خواهد زد.

البته پیش از این مصاحبه حجت کریمی هم نشان می‌داد باشگاه استقلال تمایل زیادی برای تمدید با ساپینتو ندارد ولی مربی پرتغالی خودش مایل است در جمع آبی‌ها به کارش ادامه دهد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خدا لعنتتون کنه که شما از مافیا هم بدترین ،، باید ساپینتو یه توگوشی میزد تو گوش این ناداورهای پرسپولیسی تا دو جلسه محکوم بشه ،،مشخص شده شما پرسپولیسی های میز نشین هدفتون چی بود

  • ناشناس
    0

    کمیته انضباطی مترادف است با مافیا و نامردی ، یه بچه فیلم رو ببینه می دونه چه بلایی سر ساپینتو آوردن وقتی گل مساوی رو زدن باند مافیا برنتابید کمک داور رو تحریک کردن کارت قرمز بدون هیچ دلیلی فقط به توصیه ی دو نفر از نیمکت تیم مقابل بهش کارت قرمز دادن خودش شوکه بود دلیلش رو نمی دونست خواست بپرسه چرا کمک داور با پشت دست زد تو صورتش از مسیری بیرون بردنش که تماشاگران فحاش تیم مقابل بودن و بابطری آب و یخ و سنگ بهش حمله کردن و با پشت کوبیدنش به دیوار نرده ها درسته در انجام این کارا ماهر هستید و حرفه ای اما جلو دوربین انجامش نمی دادید الان اون خاطیان هیچ حکمی ندارن اما سرمربی استقلال که مبادا تیمش برنده بشه و پروژه ی مافیایی نا تکمیل بمونه از حق خودش محرومش کردن ول کنش هم نیستن ایشون باید از طریق مراجع و کمیته های خارجی پیگیر باشه اینجا باند مافیا حرف اول و آخر رو می زنه خدا ازتون نگذره آدمهای موذی و بی وجدان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها