پاسخ شجاع خلیل‌زاده به لینک شدن به پرسپولیس و سپاهان

مدافع ملی‌پوش ایران به توضیح درباره شایعات اخیر حول بازگشت به لیگ برتر پرداخت.

 پاسخ شجاع خلیل‌زاده به لینک شدن به پرسپولیس و سپاهان

با پایان فصل بحث درباره انتقال بازیکنان داغ شده است و بیشترین شایعات این روزها حول لژیونرها مطرح شده است. شجاع خلیل زاده مدافع اسبق سپاهان و پرسپولیس که طی دو فصل اخیر کار را در لیگ ستارگان قطر دنبال کرده، بعد از پایان لیگ این کشور اکنون هدف شایعات نقل و انتقالاتی است و گفته می‌شود در آستانه انتقال به سپاهان یا پرسپولیس قرار دارد.

خلیل زاده که بعد از تعطیلی لیگ به ایران بازگشته و به دلیل مصدومیت کارهای درمانی خود را دنبال می‌کند، در این خصوص گفت: چند روزی است که به ایران برگشتم و با هماهنگی کادر فنی محترم تیم ملی به دلیل مصدومیت کارهای درمانی‌ام را دنبال می‌کنم. فکر کنم سه هفته دیگر شرایطم برای تمرینات سنگین مهیا شود.

مدافع اسبق پرسپولیس، سپاهان و تراکتور درباره شایعاتی که حول بازگشت به لیگ برتر و پوشیدن احتمالی پیراهن یکی از این دو تیم حول نامش مطرح شده گفت: چند روزی است که لیگ تعطیل شده و این خبرها شکل گرفته است. پرسپولیس همیشه برایم قابل احترام است و اکنون هم آنها بازی حساسی دارند و دوست ندارم شایعات باعث حاشیه شود. صادقانه بگویم نه پیشنهادی شده و نه با هیچ بشری تا این لحظه صحبت کرده‌ام.

وی ادامه داد: هر روز مرا به تیمی لینک می‌کنند و شایعه می‌سازند. اصلا این اتفاق را دوست ندارم و بازیکنی هم نیستم که بخواهم دنبال بازارگرمی باشم. باز هم می‌گویم هیچ صحبتی با آنها نداشتم و فقط تمریناتم و مراحل درمانی‌ام را دنبال می‌کنم. مطمئن باشید جایی هم بخواهم بروم کاملا بدون سر و صدا و حاشیه می‌روم و اهل بازارگرمی نیستم.

خلیل‌زا‌ده با اشاره به شایعات شکل گرفته گفت: اینکه صبح مرا به یک تیم می‌فرستند و عصر به تیم دیگری اصلا خوب نیست و واقعا نمی‌دانم چه چیزی باید درباره این شایعات که در فضای مجازی و پیج‌ها شکل می‌گیرد بگویم. اهل بازارگرمی نیستم و نه پرسپولیس صحبتی کرده و نه سپاهان و نه هیچ مدیر دیگری. هر وقت جایی بحثی شد قطعا بدون سر و صدا و در سکوت قرارداد می‌بندم.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره دربی فینال حذفی نیز گفت: پرسپولیس تیم باانگیزه و جاه‌طلبی است. آنها کاملا آماده هستند و با برد دربی قبلی اکنون روحیه بیشتری هم دارند. شخصا از صمیم قلب دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد و خودم هم در استادیوم آزادی حاضر می‌شوم تا این بازی را انشاالله ببینم. امیدوارم آقا یحیی‌ موفق شود بار دیگر با پرسپولیس جام بگیرد و قهرمانی حذفی را هم به هواداران تقدیم کند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها