استوری جنجالی دیگری از پدر آرات؛ من یک ایرانی کله خرم!

پدر آرات حسینی دوباره به ایرانی‌ها طعنه زده است.

استوری جنجالی دیگری از پدر آرات؛ من یک ایرانی کله خرم!

داستان آرات، پسری که قرار بود در لیورپول بازی کند، ولی حتی حضور در سپاهان را هم دوام نیاورد، موضوعی شناخته شده است. او استعداد خاصی در انجام کار‌های نمایشی دارد، ولی پدرش مصر است که می‌تواند مسی آینده فوتبال دنیا باشد.

به گزارش فرارو، در یک ماه اخیر دوباره آرات به صدر اخبار برگشته و این بار دلیلش اظهارات مسئولان سپاهان درباره فشار بیش از اندازه‌ای است که پدرش به او می‌آورد. البته که اظهارنظر خطرناکی هم درباره وضعیت سلامتی این پسر شده است.

پس از آن، پدرت آرات در یکی دو استوری اینستاگرامی چندین توهین به ایرانی‌ها کرد و این اقدام دوباره تکرار شده است. هرچند که ظاهرا شدتش در مقایسه با قبلی کمتر است. به هر روی او همچنان به مقایسه آرات با مسی ادامه داده و گفته کله‌خرتر از اینهاست که دست بکشد.

(عکس) استوری جنجالی دیگری از پدر آرات؛ من یک ایرانی کله‌خرم!

 
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    5

    عزیز دل هیچکس به شما توهینی نکرده و نخواهد کرد تو یک‌پدری و بهتر از هر کس دیگه ای میدونی که صلاح اولادت چیه ایشالا موفق باشین بقیه هم اگر عرضه داشته باشن باغچه خودشونو بیل میزنن
    یا حق

  • ناشناس
    7

    درود بر آرات عزیزمون و پدر گرانقدرش پدر عزیز شما صاحب اختیار بچه ات هستی و کسی نمی تواند فضولی در کار شما بکند با قدرت به کارتون ادامه دهید تا انشالله آرات عزیزمون را در لیگ های برتر دنیا ببینیم

  • هموطن
    0

    حساسیت شما به عنوان پدر ارات عزیز قابل فهم و ستایش است لطفا ضمن توجه به توصیه کارشناسان و بدون توجه به حاشیه سازیهای مرسوم به تلاش در مسیر پیشرفت این پسر مستعد ادامه دهید . قطعا موفق خواهید شد .

  • ناشناس
    0


    اینکارا همش برنامه ریزی های ژورنالیستی واسه معروف شدنه . وگرنه چرا یکنفر باید بیاد به این اقا گیر بده که چرا پسرت داره خیلی ورزش میکنه .
    متاسفانه توی ایران یه سری افراد به هر دست آویزی چنگ میزنند تا یه اسمو رسمی واسه خودشون راه بندازن

  • حمید
    0

    هیچی نمیشه...بماند در تاریخ

  • ناشناس
    1

    آقارو میگه lets go. شما فعلا همه چی رو پول میبینی.فکر کردی پسرت رو با این دلقک بازی ها میتونی تبدیل به مسی بکنی که به پول بادآورده برسی ولی قانون دنیا اینطوری که شما فکر میکنی نیست.آخر این قصه شما از الان معلومه.وقتی موندی تو خیابون ها محتاح یک تکه نان اونوقت قیافت دیدنیه

  • اسی
    0

    مسی؟! به نظرم بعیده. درسته که ارات با استعداد هستش، اما مسی نمیشه.به قول معروف هر گردی
    گردو نیس.نلاش در این راه هم به این بچه صدمه
    میزنه.خدا کنه هر چه زودتر پدرش بفهمه، قبل از این که دیر بشه

  • ناشناس
    0

    چه افتخاري كه پسرت فارسي نميتونه بخونه😡

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها