پرسپولیس: فقط در حضور هوادارانمان بازی می‌کنیم

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور میهمان تیم هوادار است.

پرسپولیس: فقط در حضور هوادارانمان بازی می‌کنیم

باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ جدیدی به سازمان لیگ اعلام کرد که در دیدار روز پنجشنبه مقابل هوادار فقط در حضور تماشاگرانش بازی می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور میهمان تیم هوادار است.

در حالیکه محل برگزاری این دیدار با ابهاماتی همراه بود، سازمان لیگ رسما اعلام کرد این مسابقه روز پنجشنبه در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

در واکنش به این اتفاق باشگاه پرسپولیس امروز دوشنبه باز هم تاکید کرد هوادارانش باید در دیدار روز پنجشنبه در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کنند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، حاضر به حضور در بازی نخواهند شد. در نهایت باید دید که واکنش سازمان لیگ به این اتفاق چه خواهد بود.

دیدار تیم های پرسپولیس و هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: شرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    2

    مثل بازی با پیکان همین کفایت میکنم که بگه من بازی نمی کنم سریع فدراسیون خیس میکنه ، بازی را میاره آزادی،، نوش جون اقای درویش و پرسپولیس ،همه چی براتون مهیاست ، اگه هوادار یا تیم دیگه بود سریع 3صفر بنفع رقیب می‌شد ولی تیم نور چشمیست دیگه ، این جام هم مثل جام قبلی بدین خدمتشون ،،فساد بیاد میکنم در فدراسیون

    نظرات شما -
    • رضا
      1

      هر تیمی حقشه که جلوی تماشاگرش بازی کنه، پرسپولیس هم باید از حقش دفاع کنه
      بدون تماشاگر چه صیغه ای هس خب
      یکم منطقی باشید خوهشا

  • ناشناس
    1

    یاد تهدید استقلال در بازی سوپر لیگ سالهای قبل افتادم که استقلال برای تغییر روز بازی و عدم امادگی از فدراسیون خواهش کرد روز بعد انجام بشه و لی فدراسیون قبول نکرد و بازی را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرد ، تعارض چقدر ، در بازی پیکان پرسپولیس تهدید کرد به نتیجه رسید و دوباره هم تکرار مکررات شد و باز هم تهدید و العین فدراسیون فوتبال از این تیم ،، دوگانه‌گی و تبعیض زشت و عالم بین این فدراسیون کثیف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها