طارمی در رادار فنرباغچه

صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.

طارمی در رادار فنرباغچه

آینده مهدی طارمی برای فصل بعد همچنان نامشخص است. مهاجم ایرانی، یکی از مهره های اصلی پورتو در این فصل بوده و مورد توجه باشگاه فنزباغچه ترکیه قرار گرفته که هم اکنون تحت هدایت ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی و سابق بنفیکا است.

صفحه رسمی شبکه SPORT TV، بزرگترین شبکه ورزشی پرتغال که تمامی مسابقات ورزشی از جمله رقابت های لیگ برتر این کشور را پوشش می دهد، در توئیتر خود مدعی شد که باشگاه فنرباغچه ترکیه در اندیشه جذب مهدی طارمی است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط یکی از رسانه های ترکیه، این باشگاه اولین پیشنهاد خود به مبلغ 10 میلیون یورو را به این بازیکن ارائه کرده است.

این اولین بار نیست که فنرباغچه به طارمی علاقه نشان می دهد. پیش از این و در نقل و انتقالات ژانویه، باشگاه ترکیه ای اقدام به جذب مهاجم ایرانی پورتو کرده بود. با این حال مهدی رویای حضور در فوتبال انگلیس و لیگ جزیره را دارد که این مسئله می تواند مذاکرات با این باشگاه ترکیه ای را پیچیده کند.

رسانه futebol365 پرتغال نیز با انتشار این خبر نوشته است که ماندگاری ژرژ ژسوس در فنرباغچه هنوز قطعی نیست. تصمیم در مورد تداوم حضور سرمربی پرتغالی در این باشگاه در پایان فصل گرفته خواهد شد که ممکن است در نهایت علاقه این باشگاه به طارمی و روند مذاکرات را تحت تاثیر قرار دهد.

این وب سایت اضافه کرده که از زمان ورود به دراگائو، مهاجم 30 ساله ایرانی به سرعت درخشید و به بازیکنی کلیدی در خط حمله اژدها تبدیل شد. طارمی با مهارت، گلزن و با ظرفیت کاری خستگی ناپذیر، تحسین هواداران پورتو را برانگیخت و توجه چندین باشگاه اروپایی را به خود جلب کرد.

حال باید منتظر مشخص شدن این وضعیت و چگونگی روند بازار نقل و انتقالات در ماه های آینده باشیم. طارمی نیز به نوبه خود روی عملکردش با پیراهن پورتو متمرکز است و به این تیم کمک می کند تا به اهداف خود در این فصل دست یابد.

 به ذکر است که پیش از این نیز رسانه هایی مانند دیلی رکورد و چند سایت آلمانی ادعا کرده بودند که فنرباغچه سردار آزمون را نیز می خواهد و حالا در شرایطی که این باشگاه ترکیه ای خواستار جذب 2 مهاجم اصلی تیم ملی ایران است، باید دید در نهایت چه چیزی پیش روی سردار و طارمی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها