ورود هواداران بدون بلیت به ورزشگاه / مدیرعامل نساجی: تا هواداران پرسپولیس بیرون نروند، تیم را به زمین نمی‌فرستیم/ درگیری شدید هواداران پرسپولیس و نساجی/ ویدئو

تعدادی از هواداران بدون بلیت وارد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شدند تا دیدار نساجی و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند.

ورود هواداران بدون بلیت به ورزشگاه / مدیرعامل نساجی: تا هواداران پرسپولیس بیرون نروند، تیم را به زمین نمی‌فرستیم/ درگیری شدید هواداران پرسپولیس و نساجی/ ویدئو

تیم‌های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) به مصاف هم می‌روند. حاشیه‌های پیش از شروع این دیدار به شرح زیر است:

* از ساعت 12 ظهر ترافیک شدیدی در اطراف ورزشگاه وطنی به وجود آمد. هواداران دو تیم از 5 ساعت مانده به آغاز بازی در اطراف ورزشگاه حضور پیدا کردند و منتظر صدور اجازه ورود به استادیوم بودند.

* درهای ورزشگاه ساعت 13:45 به روی هواداران باز شد.

* با وجود اینکه از چند روز قبل اعلام شده بود هوادارانی که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند؛ اما تعداد زیادی بدون بلیت قصد ورود به ورزشگاه را داشتند.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال نساجی مازندران , لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال نساجی مازندران , لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال نساجی مازندران , لیگ برتر فوتبال ,

* پس از اینکه هواداران اجازه ورود به ورزشگاه پیدا کردند، برای ورود در چندین مرحله توسط مأموران انتظامی مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند.

* دقایقی بعد از اینکه هوادارانی که بلیت داشتند وارد ورزشگاه شدند، تعداد زیادی از افرادی که بلیت نداشتند، با ازدحام و فشار زیادی خود را به ورزشگاه رساندند.

* هواداران نساجی که در ضلع روبه‌روی جایگاه قرار داشتند با شعار «نساجی آسیایی» تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند.

* با وجود اینکه قبل از بازی فقط 600 بلیت به هواداران پرسپولیس تعلق گرفته بود، اما تعداد بسیار بیشتری از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آمدند و دو جایگاه پشت نیمکت‌ها را پُر کردند.

* هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار قهرمانی به تشویق تیم خود پرداختند.

* سکوی قهرمانی سرخپوشان نیز در کنار زمین در حال آماده‌سازی است تا در صورت قهرمانی پرسپولیس، شاگردان گل محمدی جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه شهید وطنی برگزار کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال نساجی مازندران , لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال نساجی مازندران , لیگ برتر فوتبال ,

مدیرعامل نساجی: تا هواداران پرسپولیس بیرون نروند، تیم را به زمین نمی‌فرستیم

مدیرعامل نساجی مازندران گفت: با توجه به جلسه هماهنگی پیش از بازی قرار بر این بود که تعداد ۶۰۰ بلیت در اختیار هواداران پرسپولیس  قرار بگیرد و مشکل ما نیست که ماموران اجازه ورود بیش از اندازه هواداران پرسپولیس را به ورزشگاه داده اند.

سیف الله پور ادامه داد: هواداران ما یکسال از تیم حکایت کردن و حق آنهاست که در این بازی در ورزشگاه از تیم شأن حمایت کنند، تا زمانی که هوادارانی که در پشت جایگاه تیم میزان قرار گرفتند از ورزشگاه خارج نشوند تیمم را به زمین نمی فرستم.

مسئول برگزاری: پرسپولیس - نساجی قطعا برگزار می‌شود/ ازدحام هواداران بیرون ورزشگاه خطرناک است

داود رفعتی، مسئول برگزاری مسابقه در مورد تعداد هواداران پرسپولیس که قبل از این دیدار ۶۰۰ نفر در نظر گرفته شده بود، گفت: ۶۰۰ نفر در صورتی بود که ۶۰۰۰ نفر در ورزشگاه باشند. اگر تعداد هواداران در ورزشگاه بیشتر باشد - که الان بیشتر است - درصد هواداران پرسپولیس هم بالاتر می‌رود. ورزشگاه وطنی ۱۲ هزار نفر ظرفیت دارد پس هواداران پرسپولیس باید ۱۲۰۰ نفر باشد.  

او درباره اعترض مدیرعامل باشگاه نساجی بابت حضور بیش از حد هواداران پرسپولیس بیان کرد: حلش می‌کنیم. یگان بیاید با آنها حل می‌کنیم.  

او در واکنش به اینکه ۶۰۰۰ بلیت فروخته شده در حالی که ورزشگاه پر از تماشاگر شده است، بیان کرد: آن را یگان تشخیص ‌می‌دهد. نمی‌دانم غیرقانونی وارد ورزشگاه شده‌اند یا نه. من که آنجا نبوده‌ام. مطمئنا یگان برای کنترل شرایط تصمیم گرفته است.  

رفعتی ادامه داد: مطمئنا اگر هواداران تجمع کرده باشند، ازدحام بیرون خطرناک‌تر است تا داخل. داخل بیایند بهتر است. تصمیمی که یگان می‌گیرد بر اساس مصلحت است که همه سالم بیایند و بروند.  

او در پاسخ به این سوال که بازی امروز برگزار می‌شو؟ گفت: بله! ۱۰۰ درصد. 

درگیری شدید هواداران پرسپولیس و نساجی

پر شدن سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر باعث ایجاد درگیری‌هایی بین هواداران دو تیم شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمدایمان
    0

    من بودم کنسل میکردم
    کنترلش سخته واقعا

  • ناشناس
    0

    اکثر تماشاچی ها فعلی ماست پران
    هستند همدیگر را تحمل نمیکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها