ماجرای جالب پیراهن گلزن دربی/ عیسی به هوادار: خواب دیدم، پیراهنم را بیاور

ماجرای درآوردن پیراهن توسط عیسی آل‌کثیر بعد از گلزنی در دربی تنها به یک کارت زرد ختم نشد.

ماجرای جالب پیراهن گلزن دربی/ عیسی به هوادار: خواب دیدم، پیراهنم را بیاور

پرسپولیس در دربی ۱۰۰ برنده از زمین خارج شد و  حالا در یک قدمی کسب جام قرار دارد‌ . به دربی ۱۰۰ به اندازه کافی پرداختیم و از حواشی و  اتفاقات ریز و درشت آن اطلاع دارید اما به طور حتم این ماجرا را نمی دانید! شادی پس از گل عیسی و در آوردن پیراهنش و پرتاب آن بین هواداران پرسپولیس فقط برای مهاجم پرسپولیس یک کارت زرد نداشت.

ماجرا از این قرار است که آن پیراهن به دست یکی از هواداران تیفوسی پرسپولیس می رسد و بعد از برد پرسپولیس در دربی هوادار خوش شانس با پیراهن عیسی به خانه خود در شمال کشور برگشت. از اینجا به بعد ماجرا جالب تر می شود! وقتی هوادار شمالی پرسپولیس با پیراهن عیسی چند عکس و استوری می گذارد و مهاجم قرمزها را در اینستاگرام تگ می کند یک پیام از این مهاجم دریافت می کند. در دایرکت عیسی از آن هوادار دعوت می کند تا همراه با همان پیراهن به زمین تمرین قرمزها برود. هوادار خوش شانس دیگر سر از پا نمی شناخت.

روز موعود فرا می رسد و هوادار شمالی  به تهران می آید و سر تمرین با مهاجم شماره 72  قرمزها دقایق خوشی را پشت سر می گذارد اما در آن لحظات و بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار "اعتماد" به دست آورده  آل کثیر به  هوادار پرسپولیس گفته آن پیراهن را پس بدهد چون خواب دیده که آن پیراهن برایش خوش شانسی می آورد و به جای آن یک پیراهن تمرینی را با امضای خودش تقدیمش می کند. 

هوادار شمالی که از شادی  سر از پا نمی شناخت این پیشنهاد را می پذیرد. یعنی پیراهن اصلی را پس می دهد و به جای آن پیراهن تمرین عیسی را با امضای او به یادگار می گیرد. پیراهنی که یه جز امضای عیسی امضای یحیی گلمحمدی و اوسمار ویرا و امید عالیشاه هم روی آن هک شده بود.

البته هوادار شمالی پرسپولیس با پیشنهاد ۳۰۰ هزار تومانی یک لیدر پرسپولیس برای دریافت آن پیراهن هم مواجه می شود که نمی پذیرد و با خاطراتی خوش تهران را به مقصد مازندران ترک می کند‌ . این هم سرنوشت پیراهنی بود که عیسی پس از گلزنی در دربی و به نشانه ی شادی از تن خارج کرد  و بین هواداران پرسپولیس پرتاب کرد اما خیلی زود پشیمان شد و آن را به هر طریق ممکن پس گرفت! البته در فوتبال دنیا بسیاری از مربیان و بازیکنان هستند که اعتقادات مشابه دارند. یکی مثل عیسی خواب می بینید یکی هم به شکل دیگر که در دنیای فوتبال از آنها به عنوان افراد خرافاتی یاد می کنند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خخخخ
    0

    ایول😍😍😍😅😅😅

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها