شفاف سازی معنوی‌نژاد: خط خوردم به خاطر اینکه...

محمدجواد معنوی نژاد درباره کنار گذاشته شدنش از تیم ملی والیبال صحبت کرد.

شفاف سازی معنوی‌نژاد: خط خوردم به خاطر اینکه...

تیم ملی والیبال ایران امسال مسابقات حساسی را پیش روی خود می بیند و می توان گفت که سالی تعیین کننده در انتظار تیم بهروز عطایی است. محمد جواد معنوی نژاد یکی از بازیکنانی بود که برای رقابت های حساس پیش رو به اردوی تیم ملی دعوت شد؛ بازیکنی که فصل گذشته در لیگ فرانسه به میدان رفت و به نظر می رسید که امسال انگیزه های زیادی برای موفقیت در تیم ملی دارد.

چندی قبل معنوی نژاد با تیم گاز جنوبی عراق قراردادی تا پایان جام باشگاه‌های آسیا بست. اما این بازیکن به دلیل کیفیت پایین لیگ، کف‌پوش‌هانامناسب، نبود تماشاگر و همچنین برای حفظ سلامتی خود ترجیح داد از این تیم جدا شود تا خود را به تمرینات تیم ملی برساند. 

1741769

با این وجود امروز مشخص شد که معنوی نژاد از اردوی تیم ملی والیبال ایران خارج شده است و به نوعی عطایی او را کنار گذاشته است. خبری که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می رسید و به همین خاطر گفت و گویی با معنوی نژاد داشتیم. او در این باره به خبرنگار ورزش سه گفت: "همانطور که شما هم می دانید من چند وقت قبل با تیم عراقی قرارداد امضا کردم اما به دلیل شرایطی که وجود داشت همان ابتدا با آنها قطع همکاری کردم. بعد هم بلافاصله به اردوی تیم ملی آمدم. بعد از منتفی شدن حضورم در عراق پیشنهاد خوبی از یک باشگاه اندونزیایی دریافت کردم و بلافاصله بعد از منتفی شدن حضورم در تیم عراقی با آنها قرارداد بستم تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کنم."

دریافت کننده تیم ملی در ادامه گفت: "همانطور که می‌دانید جام باشگاه‌های آسیا در یک بازه زمانی یک هفته‌ای برگزار می‌شود و من گفتم در این مسابقات شرکت می کنم و سریع به تیم ملی برمی گردم.

با این حال وقتی این موضوع را با آقای عطایی در میان گذاشتم ایشان گفتند که من اجازه نمی دهم بروی چون در اوج تمرین هستیم و ما به تو نیاز داریم. از طرف دیگر من به خاطر این که با باشگاه اندونزیایی قرارداد بسته ام نمی توانم نروم. در صورتی که به قراردادم پایبند نباشم برایم مشکل به وجود می‌آید و آنها به فدراسیون جهانی والیبال شکایت می کند و در ادامه والیبالم نیز به مشکل می‌خورم. این موضوع را هم گفتم اما سرمربی تیم ملی صلاح دیدند که من بعد از این دیگر به اردوی تیم ملی برنگردم."

معنوی نژاد در پایان گفت: "با وجود این اتفاقات اما من همچنان سرباز تیم ملی هستم و هر گاه که تیم به من نیاز داشته باشد با تمام وجود در خدمت ایشان و تیم ملی خواهم بود."

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کدام بازیکن عاقل تیم ملی ایران به لیگ والیبال عراق و اندونزی می پیوندد؟! اصلاً سطح لیگ والیبال عراق و اندونزی در سطح لیگ والیبال ایران و یا بالاتر است؟!!! نبایستی بابت پول درآوردن به هر لیگ درپیتی رفت!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها