اسطوره برزیلی:

عربستانی‌ها رونالدو را با پول زیاد فریب دادند

ریوالدو، اسطوره برزیلی، معتقد است کریستیانو رونالدو با قراردادی هنگفت فریب عربستانی‌ها را خورده و حالا پشیمان است.

عربستانی‌ها رونالدو را با پول زیاد فریب دادند

کریستیانو رونالدو پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد و از زمستان گذشته برای النصر عربستان بازی می‌کند و هرچند توانسته برای این باشگاه نیز گل بزند و درخشش نسبی داشته باشد، با این حال اوضاع آنطور که باید برای او پیش نمی‌رود و از فوق ستاره سابق رئال همچنان انتقاداتی مطرح می‌شود. اخیرا ادعا شد رونالدو از بازی در النصر خسته شده و قصد بازگشت به فوتبال اروپا را دارد.

1871298

ریوالدو که خود سابقه بازی در فوتبال آسیا را دارد، در مورد رونالدو گفت: «فوتبالیست‌ها گاهی فریب قراردادهای مالی عالی و دستمزد هنگفت عربستانی‌ها را می‌خورند و در مورد رونالدو نیز همین اتفاق رخ داده و من او را درک می‌کنم. زندگی در عربستان سخت است و آنجا فضایی بسته دارد. می‌دانم رونالدو خوشحال نیست ولی امیدوارم خسته‌کننده بودن زندگی در آنجا را بتواند با پول فراموش کند. حس می‌کنم رونالدو وارد یک دوره افسردگی و تعمق شده است.»

1543489

ریوالدو ادامه داد: «همین اتفاق به زودی در مورد لیونل مسی هم رخ خواهد داد و با افزایش سن این اجتناب‌ناپذیر است. هواداران فوتبال دوست دارند رونالدو به رئال و مسی به بارسا برگردد و آنجا از فوتبال خداحافظی کنند ولی باید درک کنند که این دو دیگر 25 یا 26 ساله نیستند و نباید انتظارات سابق را از آنها داشت.»

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمود
    0

    بنظرم توی زندگی باید چالش باشه تا یکنواخت نشه باید رویا داشت و براش استعدادت رو خرج کنی اما پول زیاد داشته باشی زندگی یکنواخت میشه مثلا نیاز نیست برای داشتن یک ماشین یا یه خونه یا شغل خوب رویا پردازی کنی و برای بدست آوردنش بجنگی تا ارزشش بیشتر بشه با پول همه چی برات مهیاست! دغدغه رونالدو و مسی بالارفتن سن هست و از دست دادن توانایی هایی که داشتن که بعد از این کم کم چاق میشن و تو برنامه های فوتبالی کارشناسی میکنن. و دیگه خبری از اون همه غرور نیست و حتی جوانی خودشون برای خودشون اسطوره میشن!

  • ناشناس
    0

    به آقای میرزایی نماینده اصفهان بگویید برادر هنوز به این نتیجه نرسیدید که خشونت خشونت می آورد شاید بگویید جراحی هم نوعی خشونت است ولی علت جراحی روش غلط زندگی در گذشته است 44سال وقت داشتید که مردم را با خشونت دیندار کنید خوب 5درصد دیندارباقی مانده اند آن راهم بسپارید به دهه 80تا 100درصد مملکت را بی‌دین کنیم البته شماها هم باید دیگر ادعای دینداری نکنید این است نتیجه دیندار کردن شماها یک بازهم به مابسپارید (صدباربدی کردی ودیدی ثمرش را. نیکی چه بدی داشت که یکبار نکردی)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها