بیانیه تند استقلال علیه پرسپولیس و سازمان لیگ

باشگاه استقلال به بیانیه اخیر سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل استقلال با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

بیانیه تند استقلال علیه پرسپولیس و سازمان لیگ

سازمان لیگ فوتبال ایران، دیشب در بیانیه‌ای مدعی شد انجام مسابقه پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته که ارائه توضیحاتی در همین خصوص ضروری است:

۱- بیانیه سازمان لیگ، کذب محض و فرار رو به جلو است. مسئولان سازمان لیگ که به دلیل تصمیمات عجیب و یک طرفه خود تحت فشار قرار گرفته‌اند، قصد فرافکنی دارند. لطفا مسئولیت کار‌هایی که کرده‌اید را گردن بگیرید.

۲- باشگاه استقلال از ابتدا به چنین تصمیم عجیبی معترض بود و این مساله را اعلام کرد. به نظر می‌رسد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی از پیش تعیین شده بود وگرنه چه دلیلی داشت جلسه را ظهر روز پنجشنبه برگزار کنند که دیگر زمانی برای تغییر محل بازی وجود نداشته باشد؟

۳- سازمان لیگ توضیح دهد که به چه دلیل روی انجام این مسابقه در آزادی اصرار داشت؟ با وجود این که نمایندگان شورای تامین در جلسه اعلام کردند بازی در آزادی نباشد و در ورزشگاه انقلاب کرج که استادیوم معرفی شده توسط پیکان است و یا حتی شهر دیگری برگزار شود، به چه دلیل مخالفت کردید؟!

اصرار سازمان لیگ روی ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران به چه دلیل است؟ به جای پاسخگویی به شبهات، ابهامات و تصمیمات عجیب، توپ را به زمین دیگران می‌اندازید؟

۴- حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، به طور کامل در خصوص مسایل اخیر، صحبت خواهد کرد.

بخوانیدسازمان لیگ: باشگاه پیکان تقاضا کرد در آزادی با پرسپولیس بازی کند و استقلال هم موافقت کرد

بخوانیدواکنش تند استقلالی‌ها به برگزاری بازی پرسپولیس در آزادی: این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اتفاقاً حجت کریمی رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه استقلال دارد فرافکنی و فرار رو به جلو می کند! او وقتی صورتجلسه موافقت یا عدم مخالفت با برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان را در ورزشگاه امضاء نموده چگونه هنوز ۲۴ ساعت از این قضیه نگذشته بر اثر فشار روانی کادر فنی و هواداران خود دست به صدور چنین بیانیه ای کذب زده است؟! حجت کریمی چونکه منصوب وزیر ورزش و جوانان است با عدم امضاء صورتجلسه نمی خواسته روابط خود را با وزیر شکرآب کند!

  • ناشناس
    3

    انشاالله پیکان برنده این بازی مافیای است

  • ناشناس
    2

    ننگ بر این سازمان پوک لیگ پر از فساد و تبانی

  • ناشناس
    0

    استقلال تو بازی خودت را بکن به تیم پرسپولیس چکار داری از پس تیم آبادانی نتونستی در بیایی چرا دنبال بهانه میگردی الان سپاهان بازی خودش را برد نوش جان ولی تو که تیمت ضعیف شده مربی جنجالیتون با فحش و حرفهای بی ربط اعصاب بازیکنان را به هم میریزد ربطی به تیم پرسپولیس ندارد هرجا بازی کند ربطی به شما ندارد داداچ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها