گردش خانوادگی لیونل مسی در عربستان/ ویدئو

وزارت گردشگری عربستان سعودی با انتشار تصاویری از لیونل مسی به همراه همسر و فرزندانش، از دومین سفر این ستاره آرژانتینی به این کشور خبر داد. در بیانیه این وزارت‌خانه آمده است که مسی و خانواده‌اش از نمایشگاه نخل‌بافی دیدن کردند و به غزال‌های عربی غذا دادند.

گردش خانوادگی لیونل مسی در عربستان/ ویدئو

لیونل مسی، که در پایان فصل قراردادش با باشگاه فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد، بدون اطلاع قبلی به تیم، برای تکمیل قرارداد تبلیغات گردشگری خود به ریاض سفر کرد.

یک منبع که هویتش فاش نشده است، به خبرگزاری فرانسه گفت که مسی به دلیل این سفر، احتمالا به مدت ۲ هفته از تمرینات تیم کنار گذاشته خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین که همراه با این تیم قهرمان جام جهانی قطر شد، قبلا برای تمدید قراردادش به توافق کلی با باشگاه فرانسوی رسیده و قرار بود یک سال دیگر در پاریس بماند، اما حالا دیگر حاضر به امضای قرارداد نیست.

مسی در سال ۲۰۲۱ قراردادی دو ساله با پاری‌سن‌ژرمن بست که قابلیت تمدید تا یک سال دیگر را هم داشت؛ حالا، اما به نظر می‌رسد که این بند قرارداد فعال نخواهد شد.

گفته می‌شود که خورخه مسی، پدر مهاجم آرژانتینی، یک هفته قبل این تصمیم را به اطلاع لوئیس کمپوس، مشاور باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رساند.

مسی ۳۵ ساله روز سه شنبه به دلیل این که بدون اجازه باشگاه به عربستان سعودی سفر کرد، دو هفته محروم شد.

بارسلونا و لیونل مسی مشتاق قطعی کردن بازگشت رویایی این مهاجم به ورزشگاه نوکمپ هستند، اما با توجه به قوانین سختگیرانه مالی لالیگا، این انتقال چندان نزدیک به ذهن نیست.

گذشته از پیشنهاد حیرت‌انگیز ۴۰۰ میلیون یورویی عربستان سعودی، تیم اینتر میامی آمریکا هم به دنبال جذب این بازیکن است.

مسی این فصل در ۷۱ بازی در کلیه رقابت‌های برای پاری‌سن‌ژرمن ۳۱ گل زده و ۳۴ پاس گل داده است. او فصل قبل همراه با این تیم قهرمان لیگ فوتبال فرانسه شد.

با توجه به قهرمانی ماه دسامبر آرژانتین در جام جهانی، مسی از بخت‌های اصلی کسب توپ طلای امسال است. او تا کنون هفت توپ طلا به دست آورده است.

حجم ویدیو: 13.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها