واکنش تند استقلالی‌ها به برگزاری بازی پرسپولیس در آزادی: این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به تغییر محل دیدار پیکان - پرسپولیس گفت: ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟

واکنش تند استقلالی‌ها به برگزاری بازی پرسپولیس در آزادی: این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند

بیژن طاهری در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در واکنش به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تغییر محل برگزاری مسابقه این هفته تیم پیکان مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: همه یک سال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند تا براساس لیاقت و زحمت خود، در پایان فصل به مقامی در جدول دست پیدا کنند. ما کم زحمت نکشیدیم و تلاش کردیم با وجود همه مشکلات و تغییرات، دل هواداران را شاد کنیم، ولی این اتفاقات باورکردنی نیست. پارسال هم کسی انتظار نداشت ما قهرمان شویم و تا به خودشان آمدند، دیدند ما سه هفته مانده با پایان لیگ، قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید که نمی‌گذاشتند به قهرمانی برسیم.

وی در ادامه افزود: سؤال من از سازمان لیگ این است که چرا تبعیض بین تیم‌ها قائل هستید و ما چرا باید در دستگردی و بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می‌کردیم و تیم دیگر در آزادی و با تماشاگر بازی کند؟ چون گفتند ما بازی نمی‌کنیم؟! چرا کرج یا جاهای دیگر و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ مگر پیکان میزبان نیست و حق انتخاب ندارد؟

طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند. پیکان اگر در حال سقوط بود، این اتفاق رخ می‌داد؟ آنهم از وضع چینش و افتضاحات داوری. ما الکی زحمت می‌کشیم و سرِ کار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    6

    من طرفدار پرسپولیس هستم اما خیلی نامردیه درحق تیم های استقلال و سپاهان اصفهان وبنده قهرمانی در لیگ برتر فوتبال رابه شکل دوست ندارم فوتبال قانون دارد نه پارتی بازی

    نظرات شما -
    • پارتی کدومه
      0

      پیکان ورزشگاهش داغونه
      خودشون‌گفتن آزادی بازی نیکنیم
      شما بگو کجا بازی کنن همونجا بازی کنن
      این اتفاق هزاران بار برای استقلالم افتاده
      اون موقع نتمردی نبود؟
      مگه با رشوه بازی رو اوردیم آزادی که‌خودرنی میکنی دوست من؟

  • ناشناس
    0

    اسگل هنوز حرف از عدالت وبی طرفی وووووو میزنی .هنوز نفهمیدی این واژگان سالیالن درازیست بی محتوی شده اند .

  • ناشناس
    4

    این ننگ‌تا ابد روی سازمان لیگ می ماند چرا تا این حد بی عدالتی چرا تیم های دیگه رو سر کار گذاشتید وقتی قراره یه تیم خاص رو قهرمان کنید مابقی رو سرکار نزارید اشتباهات داوری تصمیمات سازمان‌لیگ و.....آیا این شرایط برابر برای برگزاری مسابقه است فیفا چرا در فوتبال ایران رو تخته نمی کنه هیچ جا راهشون ندن وقتی این وضع قوانین و اجرای آن با ناعادلانه ترین شیوه های ممکنه این تصمیم هر جا باشه تا ابد لکه ی ننگه براشون

    نظرات شما -
    • 0

      فیفا اگر بخواد دخالت کنه اول باید بره پی استقلال که چه جوری به مربیان آبی تیمهای دیگه برمیخوره یه دفعه از دروازه بان تا حمله گلزن میشن!!!

  • ناشناس
    0

    وقتی میزبان ورزشگاهش مشکل داره و رضایت به بازی در زمین میهمان میدهد ، شما ها چه کاره اید . آب سردبخورید

  • یه آدم لوطی
    6

    پیروزی تیم حکومتیه.. معلومه که هوا شو دارن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      پرسپولیس تیم مردمی پرطرفدارترین تیم دنیا هم شد نامش هم برخلاف استقلال که عربیه تاریخ و هویت ایرانو نشان میده نه حکومت الانو
      همون هوادار که دروازه رو باز گذاشت 6 تا بخورید معلوم شد تیمتون چه جوری میبره فقط ایندفعه خودتونو لو دادید

  • ۶۶۶۶۶۶
    0

    اون روزی که قرار بود بازی استقلال در لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار بشه وبازی استقلال با مس کرمان در جام حذفی در شهر کرمان بدون تماشاگر برگزار شد کجا بودی.؟

  • اسی
    0

    بدجوری ناراحت شدن کیسه کشا، به قول معروف اب بریزین اونجایی که داره می سوزه، پماد سوختگی بدم خدمتتون!!

  • پرسپولیسی
    0

    واسه ما فرقی نداره کجا بازی کنین
    در هر صورت میبریم
    شما تیمتون له و داغونه میگید زمین‌کجه؟
    یادشون رفته احمدی نژاد چندسال بزور کیسه رو قهرمان میکرد
    اون‌موقع خفه شده بودید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها