آغاز به کار هیئت مدیره جدید باشگاه مس کرمان

مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان روز گذشته در کرمان برگزار شد.

آغاز به کار هیئت مدیره جدید باشگاه مس کرمان

در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمد کهندل مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان، دکتر علی قرایی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان، امید طیاری به عنوان رئیس هیئت مدیره و خانم عشرت کردستانی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره منصوب شدند.

دکتر امید طیاری معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت مس و رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در این جلسه، ضمن تقدیر از خدمات مدیرعامل پیشین اظهار امیدواری کرد: هیئت مدیره جدید باشگاه با بهره گیری از پتانسیل های جوانان و ورزشکاران بومی استان و همدلی و جلب حمایت مسئولان استان روزهای بهتری را تجربه کند.

در ادامه، دکتر علی قرائی مدیرعامل جدید باشگاه کرمان گفت:  باشگاه مس کرمان باشگاه بزرگی است و در کشور در حد نامش باید بزرگ باشد، بنابراین باید خاطرات خوش آسیایی را زنده کنیم و در این راه به همدلی همه ارکان باشگاه، هواداران و مسئولین نیازمندیم چراکه همین همدلی باعث صعود مس کرمان به لیگ برتر شد.

وی ادامه داد: بنا دارم نقاط قوت آقای کهندل را تقویت و نقاط ضعف و خلاهای موجود را با کمک هیئت مدیره پوشش دهیم.

قرائی یکی از اولویت های خود را تحت پوشش قرار دادن قهرمانان شهر کرمان که در آسیا و جهان در رشته های انفرادی افتخارآفرینی می کنند عنوان نمود و اظهار داشت: با این حمایت امیدواریم قهرمانان کرمان زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم مس را نیز به اهتزاز در آورند.

وی خط قرمز باشگاه را رعایت موازین اخلاقی و شرعی و حرکت در مسیر انقلاب و پاسداشت ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: در این دولت انقلابی و مردمی همه وظیفه داریم در جهت خدمت به مردم و شاد کردن هواداران امید را به آنها هدیه دهیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان توجه به انضباط مالی و استفاده از ظرفیت جوانان ورزشکار بومی استان در تیم‌های مختلف باشگاه را از اولویت های خود دانست و افزود: بها دادن به به تیم های رده پایین از دیگر برنامه هایم خواهد بود.

در بخش دیگری از این جلسه، محمد کهندل مدیرعامل پیشین باشگاه به بیان گزارشی از فعالیتها و اقدامات هیئت مدیره پرداخت و با اشاره به سوابق آقای دکتر قرائی برای ایشان در مسئولیت مدیرعاملی این باشگاه آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، علی قرایی که سابقه سرپرستی مدیرعاملی باشگاه مس کرمان در سال 97 را در کارنامه دارد از چهره های شناخته شده مدیریتی فوتبال استان محسوب می شود که ریاست هیات فوتبال استان را نیز تجربه کرده است و در سمت های مختلف مدیریتی فوتبال استان و کشور سابقه فعالیت داشته است.

خانم عشرت کردستانی نیز از قهرمانان شناخته شده ورزش بانوان استان کرمان محسوب می شوند که پرچمدار کاروان پارالمپیک کشورمان در بازی های 2016 ریو و کاپیتانی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در کارنامه ایشان به چشم می خورد. خانم کردستانی از اعضای فعلی شورای شهر کرمان نیز محسوب می شوند.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها