تیم فوتبال پدیده احیا می شود

حمایت دولت از سهامداران پدیده در جلوگیری از سنگ اندازی هاست

عضو هیات مدیره گروه شرکتهای پدیده شاندیز گفت: باشگاه ورزشی پدیده و تیم فوتبال پدیده را دوباره احیا می کنیم.

حمایت دولت از سهامداران پدیده در جلوگیری از سنگ اندازی هاست

حجت الاسلام محمودرضا جواهری عضو هیات مدیره و مدیر فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات گروه شرکتهای پدیده گفت: ما در سال 92 توانستیم تیمی از دسته اول را  تحویل گرفته و با رکوردشکنی به لیگ برتر بیاوریم تا بعد از 4 سال خراسان را در لیگ برتر دارای نماینده کنیم و با توجه به حرکت جدید پدیده دوباره این امر مهم فرهنگی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: امیدوارم با همراهی هیات مدیره و شخص اقای پهلوان، این خواسته بحق مردم فوتبال دوست استان و بخصوص جوانان استان برای داشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال را جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه فوتبال یک صنعت است، رویکرد پدیده در دوره قبلی تشکیل تیم فوتبال را هم کاملا تخصصی خواند و گفت: امیدواریم بتوانیم تیمی بهتر از تیم قبلی بسازیم که با ناکارآمدی مدیران وقت پدیده و کم توجهی و نامهربانی مسئولان وقت ورزش استان به بدترین سرنوشت دچار شد.

جواهری با اشاره به تحولاتی که در یکسال اخیر در پدیده رخ داده گفت: پدیده بعد از گذر از مشکلاتی که داشت با نظر مقام قضایی تعیین تکلیف شد و با مطالبه گسترده سهامداران، هیات مدیره از مقامات قضایی خواست تا زمینه حضور مجدد محسن پهلوان در مجموعه فراهم گردد تا پروژه ها هر چه سریعتر تکمیل شود و در ششماه اخیر با حضور ایشان بیشترین تحولات در پروژه ها بخصوص در کیش ایجاد شد.

وی با اشاره به موافقت مقام قضایی با حضور اقای پهلوان در پدیده گفت: محسن پهلوان به اذعان اکثر فعالان اقتصادی یک نابغه اقتصادی است که بودنش باعث خیر و برکت برای پدیده و سهامداران صبور آن است.

عضو هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز در خصوص پروژه کیش اظهار داشت: ما در گذشته پروانه ساخت و مجوزهای متعدد ی برای ساخت شهر افسانه ای پدیده در کیش اخذ کرده بودیم  که منجمله آن تایید مجموعه ای در 8 کاربری اقامتی، مسکونی، تجاری، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، پارکینگ در زیربنای حدود یک میلیون مترمربع و تراکم 270 درصدی بود که در ادوار مختلف منطقه ازاد کیش بی سابقه است اما بعد از توقف پروژه در سالهای اخیر هیات مدیره های مختلف تلاش کردند این مجوز ها را تمدید کنند که موفق به این امر نشدند و خوشبختانه با حضور آقای پهلوان و پیگیری هیات مدیره و همراهی مقام قضایی در ماههای اخیر با استفاده از قاعده حقوقی فورس ماژور توانستیم در اسفندماه توافقنامه تمدید پروانه ساخت و پایدارسازی این مجوزها را با سازمان منطقه آزاد کیش امضا کنیم.

وی این مجوزها و پایدارسازی پروانه ها را برای سهامداران و مالکان بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: با امضای این توافقنامه حدود 10 هزار میلیارد تومان به ثروت پدیده افزوده شده است.

مدیر فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات شرکت پدیده با اشاره به برگزاری موفق جلسه مجمع عمومی شرکت در 27 اسفندماه 1401 که بنا بر اعلام نماینده فرابورس رکورد حضور سهامداران را در مجامع عمومی الکترونیکی در ایران شکست، گفت: بنابر تصویب مجمع، هیات مدیره موظف شد قرارداد کیش را با اقای پهلوان منعقد نماید.

وی گفت: برای اجرای این مگا پروژه در 3 نوبت تفاهمنامه هایی با شرکت افسانه سازان که نمایندگی تام الاختیارش را اقای پهلوان عهده دار هستند منعقد شد و با درخواست ایشان قرارداد نهایی به رای سهامداران پدیده گذاشته شد که در جلسه مجمع با حضور کم نظیر سهامداران پدیده و رای قاطع انها این قرارداد مصوب شد تا کار جذب سرمایه و اجرای پروژه شهر افسانه ای کیش به ایشان محول شود.

وی اظهار امیدواری کرد با نظر مثبت هیات مدیره، بعد از شروع پروژه کیش، تکمیل پروژه شاندیز هم به شرکت افسانه سازان محول گردد تا با یک روند طوفانی دو پروژه کیش و شاندیز به سرعت تکمیل و عملیاتی شود.

حجت الاسلام جواهری نماینده مردمی هیات مدیره پدیده با بیان اینکه هدف من به عنوان یک سرباز انقلاب، آشتی دادن سهامداران دلسوخته پدیده با نظام است، خاطرنشان کرد: با برگزاری موفق مجمع عمومی، اکنون روحیه نشاط و امید در مردم و سخامداران پدیده بوجود آمده است.

وی با تقدیر از تلاشهای مقامات قضایی استان و کشور در خصوص احیای پروژه پدیده گفت: انصافا مقام قضایی در یکسال اخیر همراهی فوق العاده ای برای اجرای پروژه داشته است و تا حد امکان اختیاراتی را هم به هیات مدیره تنفیذ کرده اند که بسیار کارگشا هم بوده است و جادارد از زحمات مقام عالی قضایی استان جناب اقای صادقی و دادستان محترم اقای درودی و قاضی ویژه پرونده های اقتصادی جناب اقای غلامی تشکر کنم.

وی نقش دولت را هم در احیای پروژه مثبت خواند و گفت: استانداری، ستاد تدبیر و مدیران دستگاههای اجرایی همراهی خوبی با پروژه داشته اند بطوریکه پدیده همینک همه مجوزهای لازم برای تکمیل پروژه را اخذ کرده است.

وی با بیان اینکه پدیده محتاج اعتبارات دولتی نیست، گفت: ما از دولت انتظار داریم در ادامه مسیر هم ازین پروژه بزرگ حمایت کنند و جلوی سنگ اندازیها را بگیرند تا بتوانیم برای پروژه جذب سرمایه داشته باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبات مجلس شورای اسلامی و دولت مبنی بر عدم بنگاهداری بانکها گفت: بانک صادرات نمی تواند در وضعیت موجود خود را به عنوان قیم سهامداران پدیده مطرح کند و ما در چندین نوبت از آنها خواسته ایم تا با اوردن سرمایه به تکمیل پروژه و رشد سهام خودشان و سهامداران کمک کنند و در این صورت است که دستشان را می بوسیم و پروژه های نیمه تمام را برای تکمیل به آنها خواهیم داد.

جواهری ادامه داد: اما به آنها پیشنهاد می دهم اگر نمی خواهند از سهام حمایت کنند بهتر است سهامشان را مشابه دیگر بانکها واگذار کنند و سرمایه گذاران دیگری هستند که برای خرید سهام آنها آمادگی دارند.

وی در عین حال از موسسه مالی ملل به عنوان یکی دیگر از سهامداران عمده تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد تا با حمایتهایشان از سهام شاهد اتفاقات بزرگتر در مجموعه باشیم.

مدیر فرهنگی،روابط عمومی و تبلیغات پدیده سال 1402 را سالی مملو از اتفاقات خوب برای سهام پدیده خواند و گفت: هیات مدیره پدیده 6 ماه پیش سهام ابنیه را با قیمت 500 تومان تحویل گرفت و همینک قیمت آن تا قبل از انعقاد قرارداد کیش به 3500 تومان رسیده است. قطعا با انعقاد قرارداد و اجرای طوفانی آن، این سهام بسیار ارزشمندتر از گذشته و نایاب خواهد شد. 

حجم ویدیو: 73.97M | مدت زمان ویدیو: 00:20:07 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    7

    یک ابر چاله جدید در حال شکل گیری است

  • علی پور
    0

    وجود حاج آقا جواهری نعمتی است هم برای مجموعه هیئت مدیره پدیده وهم برای سهامداران ،ان شاالله با درایت ایشان وتدبیر هیئت مدیره محترم و گفتگو با نمایندگان محترم بانک صادرات منتج به نتیجه ای شود که همه سهامداران بالاخص سهامداران مظلوم پدیده از آن منتفع شوند. بهترین راه حل گفتگو است وبس.

  • Hamed
    0

    درود بر خالق و ایده پرداز پدیده
    حاج محسن پهلوان مقدم

  • الوین
    0

    سهامداران زجر دیده قدیمی پدیده در این ۹ سالی که سهم غير قانونی یا قانونی بسته بود متحمل خسارات فراوانی شدند امیدواریم با حمایت دولت دیگه از این سنگ اندازها خبری نباشه

  • ابوالفضل
    2

    سلام به جای تشکیل تیم فوتبال بیمارستان یا مجتمع آبی مثل موج های خروشان بسازید تا بر ثروت سهامداران افزوده شود و تداوم داشته باشد یا استفاده از رستورانهای پدیده برای سهامداران بیش از ۲۰هزار سهم در گشان و ابنیه با تخفیف باشد تا اقبال بیشتری از سهام بشود. سپاس از شما

  • محمدپناه پورشانیز
    0

    درودبرسران قوا.دادستان محترم آقای صادقی.دکترغلامی.که همکاری ولطف کردن
    ودرودبه بزرگ مردسازندگی حاج محسن پهلوان
    حاج محسن بتازکه چشم ها خیره شده

  • ناشناس
    0

    زنده‌باد جناب پهلوان خالق پدیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها