حسینی: بازی سختی برابر فولاد خواهیم داشت/ باید به قلعه‌نویی فرصت داد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد تیم خوب و با کیفیتی است اما به دنبال آن هستیم تا نتیجه قابل قبولی را در این بازی کسب کنیم.

حسینی: بازی سختی برابر فولاد خواهیم داشت/ باید به قلعه‌نویی فرصت داد

مجتبی حسینی در کنفرانس خبری خود قبل از بازی با فولاد خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی برنامه‌ریزی کوتاه مدت را در دستور کار قرار داده و در این مدت تمرینات خوب و یک دیدار دوستانه را برگزار کردیم. البته فولاد از تیم‌های خوب فوتبال ما به شمار می‌رود اما امیدواریم در دیدار سختی که پیش روی ماست بازی خوبی را انجام داده و نتیجه قابل قبولی را هم کسب کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این ایام شاهد یک اتفاق بد هم برای سامان فلاح بودیم. تصادف خیلی بدی بود و باید خدا را شاکر بود که اتفاق بدتری رخ نداد. با توجه به شرایطی که او دارد فکر می‌کنم طی سه یا چهار هفته آینده بتواند به جمع تیم بازگردد.

او با تاکید بر اینکه بازی با فولاد دیدار آسانی نخواهد بود، گفت: آنها نیروهای خوبی دارند و از بابت سرمایه‌گذاری و هزینه هم مشکلی ندارند. شرایط و امکانات مطلوب این تیم باعث شده در بین تیم‌های برتر فوتبال ایران قرار بگیرند و حضور در چنین فضایی حس خوب و اعتماد به نفس بالایی به بازیکنان تزریق می‌کند.مربی خوبی بالای سر این تیم است و علی منصوریان می‌داند از فوتبال چه می‌خواهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به سئوالی در خصوص شرایط تیم ملی تاکید کرد: به عنوان یک مربی حرفه‌ای حق ندارم در خصوص تیم دیگری صحبت کنم اما مردم یا منتقدان می‌توانند حرف خودشان را بزنند. فقط می‌توانم بگویم با توجه به تغییراتی که در راس تیم و کادر فنی داشتیم باید زمان بدهیم تا شرایط هماهنگ شود.

گفتنی است دیدار دو تیم پیکان و فولاد از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ فردا پنج‌شنبه آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها