سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال:

هزینه بلیط بازیکنان تیم ملی بانوان پرداخت شد/ از اخبار تیم سوءبرداشت شد

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حجم بالای سفر در تعطیلات نوروز برای تهیه بلیط بازیکنان دچار مشکل شدیم، اما هزینه آن را امروز به بازیکنان پرداخت کردیم.

 هزینه بلیط بازیکنان تیم ملی بانوان پرداخت شد/ از اخبار تیم سوءبرداشت شد

مریم منظمی درباره حواشی رخ داده در تیم ملی فوتبال بانوان، اظهار داشت: پیش از آغاز ایام تعطیلات قرار بود برای بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان بلیط تهیه کنیم، اما نتوانستیم بلیط رفت و برگشت آنها را به دلیل آنکه به شب عید و نیمه تعطیلات نوروزی برخورد کردیم، فراهم کنیم. زیرا آن شب‌ها بسیار شلوغ بود و بلیط برای کل تیم پیدا نمی‌شد. شاید اگر برای یک یا دو نفر می‌خواستیم بلیط تهیه کنیم می‌توانستیم، اما برای تعداد بالای بازیکنان فراهم کردن بلیط سخت بود.

وی افزود: به همین دلیل به سرپرست تیم گفتم که به خاطر حجم بالای سفر در ایام نوروز، تهیه بلیط دشوار است و به بازیکنان بگوید تا خودشان بلیط را تهیه کنند و فدراسیون قبل از اعزام به مسابقات گزینشی المپیک پول آن را به بازیکنان پرداخت می‌کند، اما متاسفانه بازیکنان در واکنش به این سخنان ابراز نگرانی کرده و کاپیتان تیم موضوع را با سرپرست در میان گذاشت.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: آنها خواهان رسیدگی به مواردی از جمله مشکلات رفت و آمد و پرداخت هزینه بلیط، کیفیت لباس و محقق نشدن مطالبات مالی گذشته، عدم توجه به شرایط تعذیه و زمان ناکافی برای آماده شدن جهت حضور در مسابقات گزینشی المپیک، نادیده گرفته شدن جایگاه ملی‌پوشان که حق طبیعی آنها بوده شدند. البته هیچگونه صحبتی از بی‌احترامی از طرف من نشد.

وی یادآور شد: تغذیه بازیکنان طبق پروتکل فدراسیون و تایید پزشک تغذیه همواره مهیا می‌شود. ۲ اردو در زمانی که سرپرست نائب رئیسی فدراسیون فوتبال را به من سپردند، برگزار کردند که زمان این اردوها را سرمربی تیم ملی تعیین کرده بود.

منظمی عنوان کرد: زمانی که اردو در روز اول شروع شد، برایم خیلی اهمیت داشت و در همان روز جلسه‌ای با بازیکنان گذاشتم. به آنها گفتم که شما ویترین فوتبال بانوان ایران هستید و اخلاق و عملکرد تک تک شما برایم اهمیت زیادی دارد. روی کار فنی و عملکرد خود تمرکز کنید و در حاشیه نروید. این تمام حرف‌هایی بود که با بازیکنان در میان گذاشته شد و قوانین و مقررات مربوط به رفتار حرفه‌ای به آنها گوشزد شد. براساس شرح وظایف در ابتدای هر کاری باید قانونا مواردی به بازیکنان گفته شود و این طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رایزنی‌های زیادی کردم تا بانوان بتوانند درتمرین تیم ملی فوتبال مردان حضور داشته باشند که روز گذشته آنها با امیر قلعه‌نویی و دیگر بازیکنان دیدار کردند و عکس یادگاری گرفتند و به تماشای تمرینات ملی‌پوشان پرداختند. حتی رایزنی کردم تا تیم ملی فوتبال بانوان در دیدار ایران با کنیا نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند.

منظمی با اشاره به اینکه تمامی این حاشیه‌ها برای مبلغ کمی بود، گفت: مبلغ زیادی نبوده و فدراسیون فوتبال امروز این مبلغ را به تمامی بازیکنان پرداخت کرد. این حاشیه‌ها بیشتر از سوی رسانه های غیررسمی مورد استقبال قرار گرفته که واقعیت نبود و از مردم خواهش می‌کنم که اخبار را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند. بازیکنان تیم ملی در گفت‌وگویی که با من داشتند، اعلام کردند «هدف ما از بیان این موارد عدم حضور در تیم ملی نبوده بلکه از سرپرست خواسته‌ایم تا این موارد را مورد بررسی قرار بگیرد و وقتی سرپرست به ما گفت این موارد مرتفع می‌شود، ما اقدام به تهیه بلیط کردیم. ما نمی‌دانیم این خبر چگونه به دست رسانه های غیر رسمی رسید و از این خبر به شدت سوء برداشت و شد و از این مساله بسیار ناراحتیم.»

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چرا دروغ میگید نمیخواستید بفرستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها