تن‌هاخ: اگر دخیا را نداشتیم کارمان تمام بود

اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل فولام در یک بازی جنجالی گفت شیاطین سرخ پیروزی در این دیدار را مدیون درخشش دروازه‌بان‌شان داوید دخیا هستند.

تن‌هاخ: اگر دخیا را نداشتیم کارمان تمام بود

امشب در یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در اولدترافورد میزبان فولام بود و در یک بازی پرحادثه که با اعلام یک پنالتی جنجالی به سود شیاطین سرخ و بعد از آن اخراج دو بازیکن و سرمربی فولام همراه بود موفق شد بازی 1-0 باخته را با پیروزی 3-1 به پایان برساند.

داوید دخیا امشب یکی از بهترین بازیکنان یونایتد بود و بارها دروازه تیمش را نجات داد. او در دقایق اول نیمه دوم چند مهار استثنایی داشت و مانع از گلزنی آنتونی رابینسون و ویلیان شد. بعد از آن بود که میروویچ دروازه دخیا را باز کرد ولی سنگربان اسپانیایی بعد از آن هم یک بار دیگر با واکنشی تماشایی مانع از دومین گل میتروویچ شد.

بعد از آن بود که هند ویلیان بازی را به جنجال کشید و نه تنها یونایتد صاحب یک پنالتی شد بلکه دو بازیکن فولام از زمین اخراج شدند. بعد از این بود که شیاطین سرخ توانستند سه بار دروازه فولام را باز کنند.

اریک تن‌هاخ در پایان بازی به درخشش دخیا اشاره کرد و گفت تیمش پیروزی را مدیون این دروازه‌بان اسپانیایی است.

دخیا را نداشتیم کارمان تمام بود
ما فرصت‌های بزرگی ایجاد کردیم و باید نیمه اول را با برتری پشت سر می‌گذاشتیم. یادم نمی‌آید که داوید در نیمه اول سیوی داشته باشد. اما در نیمه دوم به محض شروع بازی با مشکلاتی مواجه شدیم و اینجا بود که دخیا به نجات‌مان آمد.

پنالتی که برای ما گرفته شد کاملا درست بود
کارمان در نیمه دوم سخت شد. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و اگر داوید و به خصوص دو مهار استثنایی‌اش نبود کارمان تمام شده بود. در مهمترین صحنه مسابقه که به پنالتی ما ختم شد آنتونی و سانچو عالی کار کردند و هیچ شکی نبود که آن صحنه باید به سود ما اعلام پنالتی می‌شد.

1833905

احتمال رویایی یونایتد و سیتی در فینال جام حذفی
بیایید از الان به آینده دور نگاه نکنیم و بازی به بازی پیش برویم. از بعد از کریسمس ما عالی کار کرده‌ایم. تا اینجا حدود 25 مسابقه داشتیم و اگر اشتباه نکنم فقط دو بار شکست خوردیم. بقیه بازی‌ها یا با مساوی تمام شده یا با پیروزی. که البته بیشتر آنها پیروزی بوده است.

پیشرفت و شخصیت یونایتد دلگرم‌کننده است
می‌توانید پیشرفت تیم را به وضوح ببینید. این تیم شخصیت قوی‌ای دارد. تیمی با اعتماد به نفس و اراده و عزم راسخ برای پیروز شدن. امروز مثالی از این روحیه بود. وقتی تیم در بخشی از مسابقه به مشکل برمی‌خورد باید خودش را حفظ کند، بجنگد و ورق را به نفعش برگرداند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها