گزینه ایرانی سرمربی تیم ملی خواهد شد/ قلعه‌نویی اولویت اول فدراسیون فوتبال

سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد.

گزینه ایرانی سرمربی تیم ملی خواهد شد/ قلعه‌نویی اولویت اول فدراسیون فوتبال

فلیکس سانچز گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی پس از اینکه با مهدی تاج به توافقات اولیه رسیده بود، ناگهان به خاطر مدت زمان قرارداد راهی تیم ملی اکوادور شد.

سانچز خواهان قراردادی هشت ساله شده بود اما فدراسیون فوتبال به دنبال قرارداد تا پایان جام ملت ها و سپس تمدید آن در صورت رضایت از عملکرد تا پایان جام جهانی بود.

پس از منتفی شدن حضور سانچز در تیم ملی مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکرات خود را با گزینه های ایرانی مجددا آغاز خواهند کرد و ظرف ۴۸ ساعت آینده سرمربی ایرانی تیم ملی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر که سابقه هدایت تیم ملی را دارد، گزینه اول مسئولان فدراسیون فوتبال است و به نظر می رسد باید از حالا او را سرمربی تیم ملی دانست.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که گزینه‌های دیگری هم مطرح هستند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    2

    مافیای کثیف در فوتبال کار خودش را کرد. لعنت به تاج و دار و دسته اش.

  • 2

    مسوولین فدراسیون کور بودند که نتیجه امروز تیم ملی جوانان با یک مربی ایرانی را ندیدند. احتمال زیاد دستور برای انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی از نهاد های سیاسی و بالادستی ها بوده است.

    نظرات شما -
    • مسلم
      0

      درودبرشما.
      بهترین اقدام ممکن👌👌👍

  • ناشناس
    2

    مافیای کثیف

  • Akbar
    6

    امیر خان قلعه نویی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران هستش همه هم میدونن اینو آمارش هم گویاست ،خبر فوری با چه رویی قلم میزنی که قلعه نویی سالهاست جام نگرفته ،یادتون رفته جام هم می‌گرفت می‌گفتید دستهای پشت پرده دخیل بوده ،اصلا قلعه نویی با کدوم ابزار تو این ده سال قهرمانی می‌آورد؟ آیا بازیکنان گل گهر ،تراکتور،.....اینا در حد رقابت با تیم‌های دیگه بودن که این بحث غیر فنی رو میکنید ،گل بازیکنان گل گهر به اندازه سه تا بازیکن سپاهان استقلال و پرسپولیس قیمت و هزینه ندارن که توقع قهرمانی ازش رو دارید یا قلم می‌زنید بین المللی نیست کدوم مربی تو تاریخ قاره بزرگ آسیا تونسته الهلال و با سه تیم مختلف شکست بده یا با تراکتور برای اولین تو تاریخش از گروهش بیاره بالا و الهلال تا بیخ مسلح و ببره چرا به اینها اشاره نمی‌کنید، با یه کم منطقی باشید قبول کنید قلعه نویی بهترین گزینه برای تیم ملی هستش به شرطی که ابزاری که به بقیه دادن به ایشون هم بدن ،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      برای جام ملتهای آسیا استفاده از یک سرمربی خارجی رزومه دار که در لیگ برتر فوتبال ایران کار کرده باشد و جام قهرمانی یا نتایج درخشانی در لیگ برتر کسب کرده باشد کافی است. بگردید ببینید در ادوار لیگ برتر فوتبال ایران کدام گزینه ها چنین ویژگی هایی داشته اند و او را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران انتخاب کنید. اگر در جام ملتهای آسیا توانست به فینال راه پیدا کند تا جام جهانی بعدی با او ادامه دهید در غیر اینصورت یک سرمربی خارجی درجه یک رزومه دار را جایگزین او کنید.

  • ناشناس
    2

    واقعاً با این نحو گزینش سرمربی تیم ملی خود را مضحکه عام و خاص کرده اید! برای شرکت در جام ملتهای آسیا انتخاب دراگان اسکوچیچ از هر گزینه داخلی ارجح تر است.

  • فرامرز
    6

    درود. وقتی قرار هست با دادن میلیون ها دلار ب مربی خارجی در جام جهانی صعود نکنیم. پس مربی ایرانی مثل آقای قلعه‌نویی که آشنایی کامل با فوتبال ایران دارد بهترین گزینه است. فارغ از هرگونه رنگ.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود!

  • ناشناس
    2

    با کادر فنی ای ایرانی می خواهیم در جام ملت ها به مصاف تیم های کلینزمن و رنار برویم. مضحکه و مسخره خواهیم شد.

  • ناشناس
    5

    به نظر من مربی ایرانی از خارجی بهتره اونم تو این شرایط بحرانی، سیاسی

  • علیرضا پورسیستانی
    2

    سلام به همه ایرانیان واقعی
    به نظر من فدراسیون بهترین انتخاب رو کرده خسته شدیم از مربی عوض کردن یه مربی خوب که بچه‌ها بهش عادت کنن و تاکتیک های اون رو عملی کنند باید صبور باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها