فرمینیو خود را به بارسلونا پیشنهاد داد

مهاجم برزیلی لیورپول دوست دارد که در تابستان پیراهن بارسلونا را برتن کند و منتظر پاسخ تیم اسپانیایی است.

فرمینیو خود را به بارسلونا پیشنهاد داد

به گزارش الموندو دیپورتیو، فرمینیو بعد از سال ها حضور در لیورپول و لیگ جزیره در تابستان از قرمز پوشان جدا خواهد شد.

فرمینیو با آمدن نونیز جایگاه خود را در ترکیب اصلی لیورپول از دست داده است و کمتر فرصت بازی به او می رسد و این باعث شد تا او تصمیم به جدایی از تیم بگیرد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشستی خبری روز جمعه اعلام کرد که از تصمیم فرمینیو برای جدایی شوکه شده است با این حال به آن احترام خواهد گذاشت و این ثابت می کند که جدایی این مهاجم برزیلی از تیم محبوب آنفیلد قطعی است.

روزنامه الموندو از علاقه فرمینیو برای حضور در بارسلونا سخن به میان آورد و نوشت که او خود را به بارسلونا پیشنهاد داده است و متوجه نظر نهایی آبی اناری ها است.

الموندو در گزارش خود نوشت: فرمینیو از یک طرف می داند که بارسلونا به دنبال مهاجم است و از طرف دیگر هم به خوبی می داند که آبی اناری ها باتوجه به وضعیت مالی توان پرداخت رقم های سنگین برای جذب مهاجم را ندارند و به همین خاطر سراغ مهاجمی خواهند رفت که هم بازیکن آزاد باشد و هم رقم بالایی نداشته باشد و او هر دو شرایط را دارد و به همین خاطر گزینه ای وسوسه انگیز برای حضور در بارسلونا است.

البته باشگاه های عربستانی حاضر هستند که رقم بالایی را برای فرمینیو پرداخت کنند اما خود او دوست دارد که راهی بارسلونا شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها