لیگ قهرمانان اروپا

خروج چلسی از بحران با عبور از دورتموند/ بنفیکا به بلژیکی ها رحم نکرد

بنفیکا و چلسی اولین صعودکنندگان به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا نام گرفتند.

خروج چلسی از بحران با عبور از دورتموند/ بنفیکا به بلژیکی ها رحم نکرد

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه شنبه شب با برگزاری دو مسابقه آغاز شد که تیم‌های چلسی و بنفیکا نخستین تیم‌های راه یافته به یک چهارم لقب گرفتند.

تیم چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن میزبان دورتموند بود. دیدار رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر زنبور‌ها به پایان رسیده بود و آبی‌های لندن موفق شدند با جبران این نتیجه، دو بر صفر پیروز شوند و به دور بعد راه یابند.

در این مسابقه دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد، اما از اواسط نیمه اول به به بعد، چلسی روند بازی را تغییر داد و حملات متعددی را روی دروازه زردپوشان ترتیب داد تا اینکه بعد از یک گل مردود از هاوارتز، رحمیم استرلینگ موفق شد در دقیقه ۴۳ گل نخست مسابقه را به ثمر برساند و همه چیز را در مجموع دو مسابقه مساوی کند.

در نیمه دوم و دقیقه ۵۰ چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ابتدا هاورتز آن را از دست داد، اما داور پنالتی را تکرار داد و این بار مهاجم آلمانی چلسی موفق شد گلزنی کند و تیمش را دو بر صفر پیش بیندازد.

در ادامه دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که هیچ کدام به ثمر ننشت. البته چلسی یک گل دیگر هم زد که باز هم آفساید اعلام شد و در نهایت تیم بحران زده چلسی موفق شد با حذف تیم آماده دورتموند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و گراهام پاتر هم به حفظ شغلی حداقل برای چند هفته دیگر امیدوار شود.

خروج چلسی از بحران با عبور از دورتموند/ بنفیکا به بلژیکی ها رحم نکرد

در بازی همزمان، تیم بنفیکا پرتغال که در بازی رفت در بلژیک با دو گل کلوب بروژ را شکست داده بود، در بازی برگشت هم به مشکل نخورد و با نتیجه پنج بر یک مهمانش را در هم کوبید تا با پیروزی هفت بر یک در مجموع دو مسابقه راهی دور بعد شد.

برای بنفیکا در این بازی رافا سیلوا، راموس (۲)، ژوائو ماریو و نرس گلزنی کردند.

چهارشنبه شب پاری‌سن‌ژرمن میهمان بایرن مونیخ است و تاتنهام در لندن مقابل میلان قرار می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها