میرزایی: ساپینتو گفت به زمین برو و نتیجه را عوض کن!

بازیکن استقلال درباره صحنه پنالتی رخ داده در دقایق پایانی بازی با گل‌گهر توضیح داد.

میرزایی: ساپینتو گفت به زمین برو و نتیجه را عوض کن!

استقلال و گل‌گهر امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

رضا میرزایی، تعویض طلایی و ستاره استقلال مقابل گل‌گهر، پس از این بازی اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم که تا دقیقه ۹۵ ما را تشویق کردند و به ما روحیه دادند.

این گل و پنالتی از میلیاردها پول ارزشمندتر بود

او افزود: وقتی که من گل اول را زدم و پنالتی گرفتم، از میلیاردها پول برایم ارزش دارد. وقتی دیدم سعید مهری و قایدی به خاطر این که استقلال در کورس قهرمانی موفق بوده، اشک می‌ریزند، برای من خیلی ارزشمند بود. نمی‌دانید چه حس و حالی داشتم. گفتم که دم انسانیت و معرفتت گرم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که ساپینتو در بین دو نیمه چه چیزی به او گفته است، توضیح داد: به من گفت که میری داخل زمین، همانطوری که این هفته در تمرین کار کردی و تاکتیکی که تمرین کردیم را خیلی ریلکس و آرام در زمین انجام می‌دهی و نتیجه را عوض می‌کنی.

شک نکنید پنالتی استقلال سالم بود

میرزایی درباره صحنه پنالتی دقایق پایانی بیان کرد: شک نکنید پنالتی بود. من ارادت خاصی به امیرخان دارم و سه سال در سپاهان مربی‌ام بوده است. هم با آرنج به صورتم می‌زند و هم به پشت زانو و مچم می‌زند. من یک لحظه فکر کردم داور پنالتی را می‌خواهد برگرداند چرا که در بازی با فولاد هم چنین اتفاقی رخ داد. به شجاعت داور تبریک می‌گویم.

مهدی قایدی، بازیکن استقلال هم در بین صحبت‌های میرزایی حضور پیدا کرد و گفت: من فقط یک چیزی می‌گویم. برای رضا و تیم خوشحالم. برای هواداران هم خوشحالم که بازی خوبی دیدند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضا
    6

    دمت گرم میرزائی عزیز
    حال لونگی ها رو گرفتی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هر موقع رضا میرزایی برای استقلال به زمین مسابقه رفته برای انداختن خود در محوطه جریمه حریف و گرفتن ضربه پنالتی صوری به زمین مسابقه رفته است! رضا میرزایی و مهدی قائدی استاد انداختن خود به زمین در محوطه جریمه حریف و یا گیر دادن پای خود به مدافع حریف در محوطه جریمه حریف هستند! داوران مسابقه باید به حرکات صوری این دو بازیکن در محوطه جریمه حریف دقت بیشتری داشته باشند تا فریب نخورند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها