انتظارات از بسکتبال اصفهان زیاد است

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: انتظارات از بسکتبال استان اصفهان بسیار بالا است و این کار را برای آقای رضایی سخت می‌کند، باید باشگاه‌های اصفهانی را در راستای تیم‌داری در رشته بسکتبال ترغیب کنیم.

انتظارات از بسکتبال اصفهان زیاد است

جواد داوری در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان که امروز دوشنبه (۱۵ اسفندماه) در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: انتظارات از بسکتبال استان اصفهان بسیار بالاست و این کار را برای آقای رضایی سخت می‌کند، اما با برنامه‌ریزی و همراهی می‌توان جاده‌های موفقیت را هموار کرد و از مسئولین استان اصفهان می‌خواهیم در راستای بهره‌برداری خانه بسکتبال اصفهان تلاش کنند.

وی افزود: هر دو نامزد برنامه‌های خوبی داشتند؛ هم آقای عطاری و هم آقای رضایی می‌توانند با هم‌افزایی در راستای توسعه رشته بسکتبال در استان اصفهان گام بردارند. همه اهالی بسکتبال استان باید دست در دست هم دهند تا شایستگی‌های این خطه همچون گذشته بیش از پیش نمایان شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال یادآور شد: با توجه به اینکه بنده یک اصفهانی هستم، از پتانسیل و ظرفیت‌های زیاد این استان از نظر بازیکن حتی در سطح شهرستان‌ها مطلع هستم و لازم است با یک برنامه‌ریزی مطلوب، بستر را برای شکوفایی ورزشکاران مستعد فراهم کنیم.

داوری همچنین با اشاره به سابقه مدیر کل ورزش اصفهان در توجه به بسکتبال، خاطر نشان کرد: جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در زمانی که مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن بود، مجددا در رشته بسکتبال تیم‌داری کرد. اکنون از وی می‌خواهیم باشگاه‌های اصفهانی را در راستای تیم‌داری در رشته بسکتبال ترغیب کند.

وی در پایان تصریح کرد: در سطح کشور با برنامه‌ریزی و نشست‌های مختلف در راستای بحث استعدادیابی کارهای خوبی صورت گرفته و رشته بسکتبال در ایران باید همچون گذشته در سطح بین‌المللی شکوفا شود که این امر  با همدلی و همراهی  اهالی بسکتبال کشور مهیا می‌شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها