پشت‌پرده شایعه فروش پرسپولیس؛ نامه‌ درخواست خرید باشگاه صحت دارد؟

با اینکه از صبح امروز اکثر رسانه‌ها از ارسال نامه توسط یک تاجر برای خرید پرسپولیس نوشتند، یک منبع مطلع در باشگاه اعلام کرد هیچ نامه‌ای برای خرید باشگاه پرسپولیس از سوی هیچ فردی نیامده است!

پشت‌پرده شایعه فروش پرسپولیس؛ نامه‌ درخواست خرید باشگاه صحت دارد؟

از صبح امروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند یک میلیارد ایرانی کانادایی برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام کرده است. این رسانه‌ها با انتشار تصویری از نامه این فرد خطاب به رضا درویش از جزییات علاقه او به خرید باشگاه نوشتند. این خبر در رسانه‌ها بازتاب بسیار گسترده‌ای پیدا کرد.

با این حال یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما اطلاع داد نامه‌ای که در رسانه‌ها دست به دست می‌شود به هیچ عنوان به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده و گویا صرفا در اختیار چند رسانه قرار گرفته است! این فرد مطلع گفت فارغ از اینکه با توجه به حساسیت‌ها در مورد باشگاهی مانند پرسپولیس اصلا چنین اتفاقی ممکن نیست رقم بخورد (یعنی یک فرد دو تابیعتی بیاید و باشگاه را بخرد) اصلا اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. حتی در حد یک نامه به رئیس باشگاه!

در این رابطه به نظر می‌رسد فرد تاجری که گفته می‌شود قصد خرید باشگاه را داشته یا وارد یک بازی مشترک با برخی رسانه‌ها شده یا توانسته از فضای رسانه‌ای ایران سواستفاده کند. برخی کاربران نوشتند احتمالا اقدام این تاجر املاک یک کار رسانه‌ای قوی برای تبلیغات بیشتر خودش بوده و گویا در این زمینه نیز کاملا موفق عمل کرده است. تا صبح امروز هیچ ایرانی‌ای در خارج و داخل این فرد را نمی‌شناخت و ظهر او یکی شخص کاملا معروف شده.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فروش دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به شخص حقیقی یا شخص حقوقی خصوصی تا موقعی که جمهوری اسلامی ایران پایدار است منتفی است! این دو باشگاه ورزشی مردمی باقدمت بالا متعلق به عموم مردم ایران است لذا نمی تواند مالک خصوصی داشته باشد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها