لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول ۲ - رئال مادرید ۵/ کامبکی با شکوه برای ثبت در تاریخ

فینالیست‌های فصل گذشته در یک‌هشتم نهایی با هم بازی کردند و برنده آن نماینده اسپانیا بود.

لیورپول ۲ - رئال مادرید ۵/ کامبکی با شکوه برای ثبت در تاریخ

در یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های  لیگ قهرمانان اروپا، فینالیست‌های فصل گذشته  یعنی لیورپول و رئال مادرید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که یکی از عجیب‌ترین نتایج تاریخ لیگ قهرمانان رقم خورد و مادریدی‌ها موفق شدند در حالی که دو بر صفر عقب افتاده بودند، با نتیجه پنج بر دو میزبانشان را شکست دهند.

اولین اتفاق بازی در دقیقه سه رقم خورد؛ جایی که داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، پاس محمد صلاح را به زیبایی هر چه تمام‌تر و با یک ضربه پشت پا، به تور دروازه دوخت.

گل اول لیورپول توسط داروین نونیز در دقیقه 4

این گلی استثنایی از این بازیکن اروگوئه‌ای در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا است.

محمد صلاح، مهاجم مصری، در دقیقه ۱۴ روی اشتباه عجیب و باورنکردنی تیبو کورتوآ بازی را دو بر صفر کرد.

گل دوم لیورپول توسط صلاح

گل صلاح پس از لیز خوردن چند بازیکن در میانه میدان و پاس به عقب کارواخال و در شرایطی به ثمر رسید که کورتوآ به طرز عجیبی، توپی را که می‌توانست به راحتی از محوطه جریمه دور کند، با یک پاس در اختیار او قرار داد تا مهاجم تیزچنگ لیورپول کار را تمام کند. او بالاخره توانست انتقام درخشش سال گذشته را از دروازه‌بان بلژیکی بگیرد.

رئالی‌ها بعد از این دو گل خودشان را نباختند و وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال، در دقیقه ۲۱ با یک ضربه عالی از داخل محوطه جریمه به زاویه مخالف، فاصله را کم کرد تا رئالی‌ها همچنان به بازگرداندن نتیجه بازی امیدوار باشند.  

گل اول رئال مادرید توسط وینیسیوس در دقیقه 21

تنها ۳۵ دقیقه از بازی گذشته بود که چهارمین گل هم وارد دروازه‌ها شد و بازی به تساوی دو بر دو رسید. آلیسون بکر در یک اشتباه باورنکردنی، توپ را به پای وینسیوس جونیور کوبید تا نتیجه بازی به تساوی ۲-۲ تغییر کند. یک گل تصادفی شبیه به آنچه که صلاح در مقابل دروازه رئال مادرید و روی اشتباه کورتوآ به ثمر رسانده بود.  

گل دوم رئال مادرید توسط وینیسیوس در دقیقه 36

در دقیقه ۴۸ ادر میلیتائو، مدافع پیش‌تاخته مادرید، روی یک ضربه کاشته و با ارسال لوکا موردیچ، کاملا بدون مزاحم از روی خط محوطه شش قدم با ضربه سری محکم، دروازه هموطنش، آلیسون بکر را باز کرد.

گل سوم رئال مادرید توسط میلیتائو در دقیقه 48

رئال مادرید در دقیقه ۵۶، چهارمین گل خود را نیز در آنفیلد به ثمر رساند. روی یک فعل و انفعال در گوشه محوطه جریمه و رد و بدل شدن توپ میان رودریگو و بنزما، ضربه نهایی کریم با برخورد به پای جو گومز که روی گل سوم خطای بی دلیلی روی وینیسیوس جونیور کرده بود، دروازه لیورپول برای بار چهارم باز شد تا نتیجه‌ای باورنکردنی و عجیب در آنفیلد رقم بخورد.

گل چهارم رئال مادرید توسط بنزما در دقیقه 56

رئال مادرید در دقیقه ۶۶ گل پنجم را هم زد. این‌بار روی توپ دزدی فوق‌العاده لوکا موردیچ، پاس او به وینیسیوس و ضربه تمام‌کننده کریم بنزما روی آشفتگی مدافعان لیورپول. مادریدی‌ها در این صحنه ترکیبی از سرعت کشنده در ضدحمله، خلاقیت و فرصت‌طلبی را به نمایش گذاشتند تا یورگن کلوپ مات و مبهوب در کنار زمین خیره باقی بماند.

گل پنجم رئال مادرید توسط بنزما در دقیقه 67

در نهایت رئال مادرید موفق شد سنگین‌ترین شکست تاریخ لیورپول در ورزشگاه آنفیلد در لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند و با نتیجه پنج بر دو پیروز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها